Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: @Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gond... (2018.05.23. 11:27) A Nagy GDPR Hiszti
  • Konrad: @kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szer... (2018.05.23. 11:24) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :) A legnagyobb gond azzal van, h... (2018.05.23. 11:13) A Nagy GDPR Hiszti
  • Nameste: @hullajelölt88: Nem, egyáltalán nem ez a kiindulópont, de ez elvi kérdés. De fontos része az adatv... (2018.05.22. 16:46) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (138) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (356) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (109) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1127) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (261) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Merülj le te is...

Címkék: közösség facebook smo

2010.08.24. kedd 23:57 Konrad

A Facebook töretlenül növeli a hazai felhasználók számát, most tart valahol az 1,7 millió fölött. De ez a nagy szám óhatatlanul azt is jelenti, hogy már nemcsak a geek réteg van ott jelen (már régen nem), hanem egy ugyanolyan vegyes képet ad a felhasználók összetétele, mint ahogy azt a közösségi oldalakon kívül megszoktuk.

(Forrás)

Ez persze azt is jelenti, hogy nagyon végig kell gondolnunk, mit és hogyan írunk le. Ha egy reklámcélú valamit csinálunk, akkor könnyen belebotolhatunk abba, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Gondos iwiw adatlap böngészések közben azt már megszokhattuk, hogy a születési név mezőbe sokan beírták a születési évüket, de a Facebook újabb meglepetéseket tartogat számunkra.

Egy kedves ismerősöm hívta fel a figyelmem arra, hogy hányan el tudnak téveszteni egy-egy Facebookos eseménymeghívást. Konkrétan: a meghirdetett esemény augusztus 18-tól november 30-ig tart, erről megkapták sokan a meghívót, be is léptek, majd szomorúan beírták a kommentek közé: "Köszi a meghívást, kár, hogy lekéstem róla.."

Mert ő csak az első dátumot látta. A vége dátumot már nem. És ami a meglepő: nem egy ember járt így, hanem elég sok. Ebből az is következhet, hogy maga a felület nem túl jó, de megnézve inkább az látszik, hogy nem elég kitölteni minden mezőt, a szövegbe is be kell írni, ha valami nemcsak egy napig tart!

Mert nekünk, marketingeseknek, nem nagyon marad más lehetőség. Megpróbálhatjuk egész népünket nem középiskolás fokon tanítani, de ha eredményt kell elérni, akkor bizony sokkal jobb, ha alkalmazkodunk.

Mégha az néha nagyon tud fájni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr132245278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2010.08.25. 08:09:17

Kis kiegészítés a statisztikához.
Mivel a FB korhatárhoz köti a regisztrációt, viszont a mai fiatalok úgy érzik, hogy kötelező jelen lenniük, így aztán tonnaszámra vannak olyan gyerekek, akik az életkort (kitudja milyen eloszlással) simán behazudták.
Elég a fotókat a születési évvel összevetni.
:)

I Am Online · http://iamonline.blog.hu 2010.08.25. 11:28:54

Esetleg érdemes lenne megfontolni azt is, nekünk, marketingeseknek, hogy a Facebookot értelmesen kellene használni, nem pedig eseményként szétküldeni egy akciót a webshopban, mert az FB értelemben nem esemény.

Jó lenne megérteni, hogy nem kell mindent megtenni, amit a rendszer megenged, így például visszaélni az üzenetküldéssel, vagy az üzenőfallal.

Gazs · http://bergengocia.net 2010.08.25. 12:31:41

Nem arról van inkább szó, hogy az, ami augusztus 18-tól november 30-ig tart, az sokkal kevésbé *esemény*, mintsem egy akciónak időtartalma, ami, ha jóindulatúan állunk hozzá a FB-eseménykezelő nem rendeltetésszerű használata, de sokkalinkább egyszerűen spammelés? (lásdmég webisztan.blog.hu/2010/08/06/a_legujabb_reklamszemetdomb_a_facebookon_az_esemenyek , az a ritka pillanat van, amikor egyetértek HH-val)

zsuzskaa 2010.08.25. 17:34:25

Az eseményfal lassan tényleg csak spammelésről szól, már nem is tudom követni annyi ilyet kapok:(

asdfasdfasdfsdafasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfas 2010.08.25. 22:43:45

majd lesz másik. majd ezt is megunják, aztán majd más lesz, azt is. meg ahova mi odaszabadolunk, abbol jó közösségi oldal nem lesz :)