Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Stratégia a weben

Címkék: onlinemarketing előadás

2010.12.10. péntek 11:30 Konrad

Ma Pécsett adtam elő a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézet Ergonómia és Munkapszichológia Intézeti Tanszéke felkérésére. (Huh, de hosszú a nevük...)

Szóval előadtam a Civilek a hálón, Web 2.0 a gyakorlatban konferencián. Mivel egy alapozó előadást tartottam, így visszanyúltam a nagy kedvencemhez, a web stratégia piramishoz, és erre építettem fel az előadást. Akik olvassák rendszeresen a blogomat, azoknak persze nincs benne semmi újdonság, nem is az volt a cél, hogy naaagy "aha" élményeket okozzak, inkább azt akartam, hogy rendszerezzük a tudást.

Remélem, sikerült. A terem tele volt, és figyeltek.

És íme az előadás (természetesen Prezi-ben):

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr622506281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matermuter 2010.12.10. 12:15:01

köszi a megosztott perezentációt!

mig8 (törölt) 2010.12.11. 06:26:33

Remek prezi, gratulálok és egyben köszönöm a jó összefoglalót!

Konrád, felhívtad a figyelmemet arra, hogy jó SEO nélkül nem ér semmit a jó honlap - ezért külön kösz. Bár annyit azért hozzátennék, hogy a "Social" bizonyos üzletágakban másodrendű.

Benyovsz 2010.12.15. 02:26:20

Ez a piramis már néhány hónapja kering szakmai körökben itthon, pedig nem teljesen releváns. A SEO fontos, de mértéke és ezáltal elhelyezkedése a piramisban attól függ milyen típusú weboldalhoz használjuk.
Temék - szolgáltatás centrikus oldalaknál kb. 70% -ban rendben van (mint "kötelező" és jó megoldás), azonban a Google (a kapcsolódó SEO -val) ebben az esetben is csak egy nagyobb oldalnak számít a sok közül. A piramis a (linkkapcsolatokon kívül) nem foglalkozik az online marketing partnerkapcsolati részével, ami pedig elég jelentős a helyi piacon.
Ha például egy médiaportálról és lehetőségeiről beszélünk, akkor a SEO csak néhány elérési százalékot jelenthet. Tehát a piramisból néhány lépcső kimaradt, de erről már annó kommenteltem, úgy látszik itthon megállt az élet egy régi modellnél.

Benyovsz 2010.12.15. 02:28:06

Még annyi, hogy nem a prezi ellen vagyok, mert valóban jó és fontos, csak a piramis nem korszerű.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.12.15. 08:13:51

@Benyovsz: igen, én is tudom, hogy nem tökéletes. Ezt el is mondom minden alkalommal, amikor az előadást tartom. Ugyanakkor a te megjegyzéseiddel együtt is, ez sokak számára nagyon nagy segítség. Egyébként igazad van, tartalomszolgáltatókra pl. nem használható ebben a formájában.
Ez az ábra elsősorban a kkv-k felé fontos.

Tőzsde oktatás Szeged · http://sinkronprofit.hu/ 2010.12.16. 09:55:58

Jo a prezentáció. Gratulálok az elkészítéséhez.


süti beállítások módosítása