Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ismeretlen ismerős

Címkék: onlinemarketing közösség facebook

2011.02.22. kedd 23:50 Konrad

Csöndesen szemléltem az elmúlt hónapokban azt a hype-ot, ami a Facebook körül történt. Sőt, sok esetben tevékeny részese is voltam annak, hogy cégek létrehozták saját jelenlétüket, Like-olókat gyűjtöttek, és elkezdtek kommunikálni.

Végig az volt az érzésem, hogy túl egyszerűen megy minden. Mint a mesében: ingyenes az eszköz, a felhasználókat fillérekért elérjük, majd ha már követ valaki, akkor folyamatosan bombázhatjuk üzenetekkel. De milyen üzenetekkel?

Személyesítsd meg a márkát! Légy interaktív! (Hogy ne mondjam, proaktív.) Gondolkozz a felhasználók fejével! Legyél érdekes! - soroljam? Ilyen és ehhez hasonló bullshiteket jó tanácsokat adtunk és kaptunk, ha arról volt szó, mit kezdjünk a rengeteg követővel, Like-olóval.

Azon nem igazán gondolkozott el senki, mikor lesz ebből az egészből elege a felhasználóknak. Mert az egy dolog, hogy Coca-Colát minden nap iszunk. De vajon akarunk-e minden nap valami okosságot hallani is a Coca-Colától? Kell az nekünk? Tényleg egy brand fog minket szórakoztatni, egy termék, egy cég, amelynek az áruját fogyasztjuk?

Másrészt persze ott vagyunk, mint cég, mint megrendelő, mint ügynökség. Keressük a lehetőségeket, keressük az ingyen kaját, a leárazást: keressük azokat a hirdetési megoldásokat, amiket fajlagosan olcsón meg lehet szerezni. És a Facebook eddig ebben partnerünk volt. Amikor az iWiW még pénzért adta cégeknek a klubokat, akkor a Facebook már ingyen nyomta az orrunk alá a lehetőséget. Persze, voltak ilyen-olyan gondok, de ingyen van, haver! Ezen át is léptünk.

Ezért szeretjük annyira a Facebook-ot: mert olcsó. Érdemes megnézni, hogy a nagy Facebook page-el rendelkező cégek, brandek amúgy más csatornákon hogyan kommunikálnak. Jobbára semmi extra: élik a korábban megszokott, megismert életüket. Még sokan azt sem lépik meg, hogy a saját eszközeiken jelezzék, hogy ott vannak a Facebook-on. Akik jelzik, azok is csak a Facebook-on próbálnak interaktívak lenni. Nem tanultak semmit a közösségi médiában, csak használják a közösségi médiát.

Mert olcsó.

És most ebbe a langymeleg lecsóba csapott bele a Facebook, amikor azt mondta: szép volt, fiúk, de ahogy Róbert bácsi konyhája is alapvetően egy átverés volt, úgy itt sem lehet az, hogy életünk végéig ingyen kapjunk kommunikációs platformot. Így első lépésben eldugta azokat a kapcsolatokat, amik felé nem vagyunk aktívak. Nemcsak a page-eket, hanem az ismerősöket is.

És most mindenki ül, és nem érti: dehát ott van az 5-10-20-50 ezer Like-olóm, most hogyan fogok velük kommunikálni? Így meghalt a Facebook page! Meghalt, mert pénzt kérnek érte? Mármint a hirdetésekért. Ott jobb oldalt. Igen. Mint minden más helyen: ha el akarom érni az embereket, fizetnem kell érte. Valahogy mindenképpen.

Vagy közvetlenül a hirdetésekért fizetek, vagy azért (és azzal) fizetek, hogy jó vagyok, jó dolgokat csinálok. Szántó Balázs nagyon jól írja

Többet kellene gondolkozni, mielőtt kiposztolunk valamit, amiről talán magunk is tudjuk, hogy kevés. Nem kellene minden áron — nyereményjátékkal, megvesztegetéssel, hirdetéssel — a minél több lájkolót kergetni. Mindazt az időt, energiát és pénzt minőségi tartalomra kellene fordítani. Akkor a felhasználók jönnek majd maguktól.

Minden szava arany! (De legalábbis Petőfi, hehe.) Azok az oldalak működnek - és ezt tapasztalatból mondom -, ahol a cég vezetői ráéreztek arra, mi kell a követőiknek. Nagyon nagy cégnél is igaz: ahol nincs kiadva teljesen egy ügynökségnek a meló, hanem sikerült házon belül tartani a kommunikációt (részben vagy egészben), ott szépen pörögnek a Like-ok és a kommentek. És ezek a page-ek a Top News algoritmus bevezetése után is jól működnek.

Akik ezt nem tudták eddig meglépni, azoknak bizony drágább lesz a Facebook. Ha hatást akarnak, akkor hirdetni kell, mert amúgy amit eddig csináltak, az sem volt más, csak nettó hirdetés. De eddig nem fizettek (annyit) érte.

A Facebook nem hülye. A 600 millió felhasználót akkor tudja megtartani, ha azok nem utálják meg a szolgáltatást. És ha valaki ilyen-olyan okból Like-ol több száz page-et - és ne legyenek illúzióink, ez nem scifi, ez az állapot hamar megtörténhet -, akkor azt veszi észre, hogy naponta 200-300 amúgy érdektelen üzenettel lesz tele a fala. A barátok már nem is látszanak, és így egyre kevésbé lesz érdekes a Facebook. Na, ez a mostani lépés pont ezt akadályozza meg.

Az elég okos felhasználók pontosan tudják, hol lehet beállítani, hogy mindenkit lássunk. És ők azt is tudják, hogyan kell letiltani valakit a falról. (Apropó, mintha a Top News algoritmust csak azoknál kapcsolták volna be, akik még nem tiltottak le senkit és semmit. Akiknél már volt letiltás, ott nem csináltak változást - de cáfoljatok meg, ha nem így van.)

A Facebook lépése ugyanakkor egy nagy pofon is lett. Pontosan megmutatja azt, amit én már hónapok óta mondok: ezen a platformon szívességből vagyunk ott, ez a platform nem a miénk. Ahogy az e-mail adatbázisunk a miénk, hiszen menthetjük és a törvényi lehetőségeknek megfelelően szabadon használhatjuk, úgy a Like-olóink, de még a page-ünk sem a miénk! Ez mind a Facebook-é, és a tulajdonos mondja meg, mit csinálhatunk vele.

És ha akarja, törölheti is. Talán most ezen változások után ezt többen is meghallják.

És mégis: a Facebook page-ek élnek tovább. A Facebook a változtatással valójában ismét tanít és inspirál. Megint kihívás és nem ujjgyakorlat egy jó kommunikáció, és ismét helye van a kreativitásnak. Én azért ennek örülök. 

 

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr462682103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syck · https://twitter.com/sycko 2011.02.23. 08:43:21

osszeeskuves hivoknek:

a facebook hamarosan tozsdere megy, ezert ezzel a modositassal elkezdtek felpumpalni a beveteli -lufit- szamokat.

Homare 2011.02.23. 09:06:40

érdekes írás, olyan dolgok ezek amiket szinte mindenki tud, csak valahogy mégsem vesz róla tudomást. Szívesen olvastam volna még tovább a posztot, lájkolom :).

Nagy Barna (Emc) · http://www.kreativvonalak.hu/ 2011.02.23. 09:25:37

Egyetértek! Először mi is meglepődtünk a lépésen, de aztán rájöttünk: mindössze arról van szó, mint a seo esetében: hasznos és értékes tartalmat kell produkálni, és akkor ugyanolyan hatékony eszköz továbbra is.

A facebook részéről teljesen logikus lépés: hiába lehet beállítani tiltásokat, a felhasználók többsége még ma sem tudja hogy kell, a lájkokat viszont bőkezűen osztották mindenkinek. Ennek egyenes következménye lett volna, hogy sokan kiábrándulnak.

Compucius 2011.02.23. 10:26:29

Nálam egy hét alatt visszatértek a követők és azóta sokkal stabilabban olvasgatják a bejegyzéseket.
Vagyis észrevették a hiányt és tettek valamit? ... lehet, hogy érdekli őket?!

Iron1 2011.02.23. 10:28:59

"Apropó, mintha a Top News algoritmust csak azoknál kapcsolták volna be, akik még nem tiltottak le senkit és semmit. Akiknél már volt letiltás, ott nem csináltak változást - de cáfoljatok meg, ha nem így van." - Cáfolom. Sőt, ha fent bejelölöm, hogy a Recent news-t szeretném látni, akkor is időnként visszavált top news-ra. A touchos mobil verzióban pedig nem tudom, hogy egyáltalán át lehet-e váltani a recent news-ra - ha igen, elég jól eldugták...

Datura Stramonium · http://www.szavazo.hu 2011.02.23. 14:09:05

Én még arra leszek kíváncsi, mikor gyalulja ki a Fb a cégnéven regisztrált felhasználókat.

pollner · http://soreo.biz 2011.02.23. 15:05:19

Jó bejegyzés, gratulálok. Ugyanakkor enyhén tudathasadásos, mert kívülről, független szakértőként próbálsz nézni egy olyan helyzetet, amiben tanácsadóként Te is aktívan részt veszel (vettél). Jól látom?

yeti-ufo hibrid 2011.02.23. 18:56:29

Az is hülye, aki képes lájkolni mondjuk egy kóla-félét. A lájkolás szerintem nem erre való. Sokkal inkább egyfajta önkifejezés. Az ember lájkol ügyeket, csatlakozik kezdeményezésekhez, mert ezzel tudja leginkább kifejezni, hogy kicsoda ő valójában. Az identitásba nem tartozik bele a kóla. Vagy a csokis palacsinta. Vagy a Maffia wars.

Tudom, marginális. Csak úgy eszembe jutott.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.02.23. 19:05:25

@pollner: köszi. Nem vagyok független szakértő, hiszen pénzt kapok facebook-os kampányok kezeléséért. Inkább csak próbálok függetlenül nézni...

@yeti-ufo hibrid: Sokan Like-olnak azért page-et, mert kapnak érte üveggyöngyöt. Ha a Cola ad fél liter üdítőt egy like-ért, a fél ország like-olna :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.02.23. 19:19:18

Sajnos csak a poszt felét értem, de az is érdekes volt.

lacam · http://copyblog.blog.hu/2012/02/07/valentin_napi_sms_mester 2011.02.23. 20:03:27

Más is járt úgy, hogy párezer fan látszólag csak úgy huss, unlike-olt 21-én (a máskor szokásos napi 1-2 helyett)?

Ami azért elég életszerűtlen - különösen, hogy csak az egyik általunk kezelt oldalt érinti a dolog, a többit nem.

És a napi aktivitás sem változott...

Hmm?

spinant · http://miabuzz.blog.hu 2011.02.23. 20:20:41

@yeti-ufo hibrid: hogyne lenne az identitás része. egyre több badge-t akasztunk magunkra, legyen az apple logo vagy épp a coca cola. igenis a márkák kezdik el meghatározni az embert. az új generációt mindenképp.
@Konrad: én is cáfolom. minden privacy cuccot és hideolást használok fb-n és nálam is eltűntek emberek és pagek is a falról.

Őszinte Őrült 2011.02.23. 20:28:10

megcáfollak: én az ismerősök negyedét már rég letiltottam (valamint szinte mindenkinek mindent, lásd falamra írás, képhez kommentelés stb), mégis rámtolták a "top news"-t. az egészben azt tartom köcsög dolognak hogy nem küldtek róla egy árva sort sem hogy most lesz egy ilyen változás.

egyébként van még egy köcsög húzásuk amit az utóbbi hetekben elkövettek: oldalt láttam párszor valami figyelmeztetést hogy biztonsági veszélynek teszem ki magam, változtassak a beállításokon. végül rákattintottam, azt mondja első lépésben adjak meg másodlagos emailcímet; remek, beírtam a spamfogómat. második lépés adjam meg a mobilszámomat - WTF?? ezek ennyire hülyének néznek?? de a cancel-lel még nem ért véget a dolog; nem tudom már én olvastam-e félre, de az új email címet nem másodlagosnak vette hanem az elsődleges megváltoztatásának, mindkét címre írtak egy levelet hogy akkor ezt meg ezt csináljam ha tényleg meg akarom változtatni. amikor viszont ezt canceleztem követelte hogy adjak meg új jelszót. elbeszélgetnék azzal aki ezt kitalálta.

AkarkiJ 2011.02.23. 20:35:20

@yeti-ufo hibrid:

"Az identitásba nem tartozik bele a kóla. Vagy a csokis palacsinta. Vagy a Maffia wars."

Már hogy a fenébe ne tartozna bele - a marketingszakma fele (najó, az egész) azért küzd, hogy a fogyasztó identitásába az ő termékük beletartozzon :)

no mail, no problem 2011.02.23. 20:44:52

@spinant:

azt vélelmezem, hogy ez nem generációtól függ, hanem az egyes emberek (a fogyasztók) és a fogyasztás közötti viszonytól. arra gondolok, hogy a fogyasztás miben és mennyire motivál, hogyan határozza meg az életed, cél-e, vagy eszköz, része-e a sikerről alkotott definicíódnak. az emberek erről kialakított véleménye természetesen korrelálhat az életkorral és egyéb paraméterekkel is. én nem az életkort vélem döntőnek. (ez csak vélemény, én laikus vagyok, egy kocka.)

lolperec 2011.02.23. 20:51:09

basszus ennyi bullshitet rég láttam egy két-három soros hír köré írva :D

spinant · http://miabuzz.blog.hu 2011.02.23. 21:01:17

@no mail, no problem: teljesen igazad van. szerintem sem döntő, de valid paraméter a kérdésben.

Kow 2011.02.23. 21:20:51

@lolperec: Egyetértek. El lehetett volna intézni annyival, hogy ez Win-win situation a felhasználóknak és a Facebooknak is. A cégek sem járnak olyan rosszul, mert megtalálhatják azokat a felhasználókat, akik igazán érdeklődnek irántuk. Az meg nem olyan tragédia, ha a Kovács karosszéria lakatos műhelyt a kutya nem nézi meg többet :)

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2011.02.23. 21:48:02

Nekem tetszett az összefoglalás. Felhasználóként is van véleményem, mert hosszabb ideje vagyok felhasználó, és mint ahogy más is, úgy én is kezdem kaotikusnak látni a meghívós-lájkolós hírfolyamot, ahol folyamatosan azt érzem, valamit rám akarnak tukmálni. Kicsit a másik oldalra is van betekintésem, és pár hónappal ezelőtt még valami "szakmabeli" büszkén hangoztatta, hogy soha többé nem kell fizetni a hirdetésért, hiszen ott van az FB meg a like. Akkor sem értettem egyet ezzel, hiszen a legtöbben ezen a felületen pont az értelmes tartalmakat nem tolták, nem volt miért rendszeresen megnézni őket- viszont büszkén lehetett mondani, van X ezer lájkoló. És??? Most pedig már ez sem úgy van, mint annak idején. Mit tegyünk, az FB a házigazda, az ő szabályai szerint kell játszani- most így.

flimo13 2011.02.23. 21:59:18

Most ez új, hogy szűri a posztokat? Nekem fél éve csinálja. És rejtegettem embereket-oldalakat dögivel.

Jester 2011.02.23. 22:26:54

LOL. Most jöttem rá, hogy rosszul használom a facebookom.. Én ugyanis minden nap végén végigpörgetem a "legfrissebb események" sort.. nem is értettem eddig minek van ez a "főbb események" menüpont. Kösz :D

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.02.24. 00:10:34

erdekes cikk, hasonlokon gondolkodom egy ideje magam is.

antal.daniel · http://antaldaniel.blog.hu/ 2011.02.24. 00:55:10

Szerintem aki erre épített eddig kampányt, az potyázott az emberek privát szféráján. Szerintem ez a terület nem is a Facebooké, az csak gondnok ott, vagy közös képviselő, ez a terület az embereké volt.

A végkövetkeztetéssel teljesen egyértek: a minőségi tartalmak időszaka jön el. Vagyis azt fogják az emberek megosztani egymással, amit tényleg szeretnek.

Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a mobil facebook appon hogyan működik ez a változás, mert eddig az nem volt éppen szinkronban a számítógén futó browseres verzióval.

emerikusz · http://cylex.blog.hu 2011.02.24. 09:50:25

Gyengült a "Like" árfolyama, kérdés, hogy ez kinek jó.

"... azt veszi észre, hogy naponta 200-300 amúgy érdektelen üzenettel lesz tele a fala"
- és akkor megtanulná, hogy a lájkolás felelősség és következményekkel jár. Megtanulná az Unlike gombot és nem menekülne fejvesztve a Facebookról.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2011.02.24. 10:38:28

Egy kicsit úgy érzem, a Facebook helyettünk döntötte el, mit akarunk látni. Sok oldallal vagyok úgy, hogy csak megnézem, elolvasom a legújabb híreket tőlük, de nem reagálok. Azért lájkoltam őket, mert tudtam, hogy minden friss hírük megjelenik a falamon, így nem kellett rss-sel szórakoznom, nem kellett időnként felnéznem a honlapjukra, hogy mikor van valami újdonság rajta, és nem feledkeztem el róla, ami a mai információs tengerben könnyen megy! Minden szépen egy helyen volt, bár kissé kaotikusan, de számomra mégis áttekinthető módon.

Lehet, hogy én sem vagyok egy átlagos felhasználó, én pl. azzal indítom a Facebookot, hogy először megnézem az ÖSSZES legfrissebb bejegyzést (és nem csak a top newst, amit már láttam előző nap, szóval az új algoritmusban ez is idegesít). Engem amúgy sokkal jobban idegesít az FB keresőjének a gyengesége, a sok irreleváns találat, amit kiad, akár embereknél, akár oldalaknál, és a szűrési opciók korlátoltsága (aminek a lényege szintén a relevancia növelése lenne).

Mindazonáltal elismerem, hogy a Facebookkal azt csinál a Facebook, amit csak akar, hiszen az övé, illetve naívság volt azt hinni, hogy az "ingyenesség" örökké tart (ahogy mondtad: "túl szép, hogy igaz legyen").

BDK · http://ungparty.net/ 2011.02.25. 13:23:52

Én mindenesetre, amikor értesültem a dologról és egy helyütt leírták, hogy kell visszaállítani, akkor erről értesítettem az ismerőseimet és elég sokan megnézték a posztomat: ungparty.net/blog/2011/02/22/kit-latunk-a-facebookon/

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.02.26. 00:48:01

@yeti-ufo hibrid: Nem mindegy miért lájkolsz valamit. Ha én szeretném, ha pl. a kedvenc éttermeim tudnák rólam, melyik üdítőt kedvelem igazán, mert ez az információ ott van a profilomban, akkor igenis megy a lájk az adott üdítőre.

De ez a lájk nem jelenti azt, hogy az adott üdítő gyártójától szeretnék spam-et is kapni. :)

Ha egy közösség egy találkozóra, bulira hív, nem árt ha tudják mit is szeretek inni. A lájk erre is való.

DeadBodiesEverywhere 2011.02.26. 12:31:00

akit zavar visszakapcsolja, jó ez így...

Eddig az ismerősöknél már csak azokat mutatta, akikkel interakcióban voltál, hiába volt több ismerősöd... és nem lehetett szabályozni. Most ezt a pages dologgal együtt legalább átállíthatod.

Nekem van 4 lájkom, ebből egy a FB hogy lássam a legújabb dolgokat. Mást pont a spam elkerülése miatt nem is jelöltem. Okosan kell művelni a dolgokat mint felhasználó, mert elárasztanak kéretlenül is :)

Még ami kitiltanék a hülye események x forintos baromságokért, ingyen hülyeségekért...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.02.27. 18:34:52

A téma kapcsán én is írogattam valamit :) Remélem érdekes. Tulajdonképpen arról szól, hogy aki kamu userrel akar hozzászólni a saját oldalához, annak ki is kell találnia azt a kamu usert előtte...

forum.enerla.net/content/411-big-facebook-rpg.html


süti beállítások módosítása