Egy jó titkárnő négy dolgot tud biztosan: kávét főzni, telefont kezelni és szólni, mikor mit kell tenni. Ha nincs titkárnőnk, vagy úgy gondoljuk, szeretnénk ezek közül minél többet automatizálni, akkor egy CRM rendszerre máris szükségünk lehet. A MiniCRM-ről szóló bejegyzések következő része ezen titkárnői teendők egyike, mégpedig az a rész, amikor szól, mikor mit kell tenni.
Ez a rész a folyamatok automatizálásának egyik fontos eleme. Vért izzadva eljutunk oda, hogy jöjjenek a megrendelők, és akkor következik a munka dandárja: ajánlatadás, utánkövetés, megrendeléskor feladatok kiosztása... szép feladatok ezek, de amikor a napi meló elönt, könnyen elfeledkezhetünk róla. Nos, a MiniCRM ebben tud nekünk segíteni általános automatizmusok beállításával.
A MiniCRM-ben kampánynak nevezik azokat a folyamatokat, amiket a rendszer segít nekünk végigvinni. Ha létrehozunk egy kampányt, akkor minden esetben, ha arra kerül a sor, az végrehajtódik. És itt van egy szép kapcsolódás az ügyvitel és a marketing eszközök között: ha például beállítjuk, hogy valaki ha ügyfél lett (kapott ajánlatot) kapjon automatikus e-mailt, majd kapjon a kapcsolattartó pár nap múlva figyelmeztetést, és végül valamilyen feladat végrehajtását kérjük, akkor ezt elég egyszer végiggondolni. Ezt követően mindez automatikusan fog történni: ajánlat kiment, ügyfél másnap levelet kap, egy hét múlva sms-t kap a kapcsolattartó, végül kap az értékesítő egy feladat listát, mit kell csinálnia. Például, ha hétfőn kiküldök egy ajánlatot, akkor kedden küld a rendszer egy mailt a megrendelőnek, hogy megkapta-e. Következő hétfőn küld a rendszer egy sms-t a kapcsolattartónak, hogy jelezze, ha érkezett valami visszajelzés, míg másnap az értékesítő kap egy feladatsort: kit kell felhívni, mit kell mondani, stb.
Igen, egyszer dolgozni kell rajta de aztán megy minden magától!
(x)
Utolsó kommentek