Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mitől Mini CRM?

Címkék: támogatott bejegyzés minicrm

2011.07.12. kedd 10:45 Konrad

Folytatva a MiniCRM bemutatását, kicsit tisztázni szeretném, miért is találó név az, hogy "mini".

Először is: nem a funkcionalitása miatt! Ez nagyon fontos, hogy nem valami nagy megoldás butított verziója, nem is valami szűkített tudású rendszer. A MiniCRM egy teljes megoldás - elsősorban a mikro- és kisvállalkozásoknak! Ezért mini: mert akár a mini cégek is használhatják. Szélsőséges esetben akár egy egy fős cég számára is hasznos lehet (van ilyen felhasználó), de 3-5 főtől kezdve ideális. Hogy meddig? Elvileg bármekkora cégnek jó lehet, akiknek a MiniCRM tudása kell, de 30-40 főig egészen biztosan ideális megoldás.

A MiniCRM fejlesztését ugyanis pont az indukálta, hogy a mini és kisvállalkozások számára elérhető megoldást készítsenek. Sok más mellett gyártó cégeknek, nagykereskedéseknek, építőipari cégeknek nagyon jó ez a rendszer, de lakossági szolgáltatásokra, eladásokra is lehet használni. Fontos, hogy mindez kisvállalkozói gondolkodással: nem a nagycéges megközelítést, hanem a kiscéges rugalmasságot tartották szem előtt a fejlesztők.

A kisvállalkozások ugyanis elég speciális helyzetben vannak: jellemzően nem szívesen költenek adminisztrációs rendszerekre, és sokkal inkább ismerik a szakterületüket, mint bármilyen vállalatvezetési elméleteket. Így a MiniCRM-nek egy kicsit abban is kell segítenie, hogy meglássák a felhasználók a cégüknél lévő folyamatokat, azokat le tudják írni, tudják rendszerezni.

A MiniCRM mindebben partner, de persze elsősorban egy eszköz. Az érdemi és folyamatos munkát maguknak a vállalkozóknak kell meglépniük - mint minden crm rendszer esetében.

(x)

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr563059952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolt.k 2011.07.12. 11:08:41

en mindig is azt hittem, hogy a tudasa miatt mini. szoval nem art figyelni a namingre egy szolgaltatas/termek elnevezesekor :) akar errol is szolhatna a bejegyzes.

xxyyzz 2011.07.13. 10:18:51

Egy marék cikk megjelent már a miniCRM-ről, de még mindig nem tudjuk, hogyan és mire használja B. Konrád és cége. :)
Nyilván nem a teljes üzleti folyamatodat szeretnénk közkincsként magunkévá tenni, de érdekelne, hogy mit csináltok másként, milyen módszert váltottatok le.

Egyébként B. Ákostól is kérdezem, hogy a lead-eket pl. hogyan lehet besorolni, osztályozni?

BarazsyÁkos 2011.07.13. 18:35:28

@xxyyzz: Mi státuszrendszert használunk a leadek besorolására, gyakorlatilag így láthatod, hogy melyik ügyfeled adott ügye hol áll az értékesítési folyamatban. Kicsit más a megközelítésünk mint a többi CRM-é, de egy pillanat alatt látod, hogy kinek-kivel-mikor-mit kell tennie, ebben nagyszerű a MiniCRM. Gyakorlatilag felkészít a következő hívásra, találkozóra, támogatja az értékesítést és az utánkövetést, látod az ügyfelek előzményeit.

Gyakorlatilag a céges szinten elavult eszközöket - pl excelt - váltod le, számolod fel a káoszt és csinálsz rendet a cégedben.

De tapasztald meg Te is, semmibe nem kerül tesztrendszerrel kipróbálni!

www.minicrm.hu/tesztrendszer-igenyles.html

Xorg9999 (törölt) 2011.07.18. 09:49:01

Pár kérdés, az excel leváltásán túl:

Támogatja a VOIP megoldásokat?

Támogatja SOA-t, más rendszerekkel történő integráció?

Milyen szintű a dokumentum kollaboráció online?

-csak állományok letöltésére alkalmas vagy böngészőben meg is jelenek a kapcsolódó anyagok...

Milyen jogi szabályozása van az ügyféladatok határon kívüli tárolásának?

BarazsyÁkos 2011.07.26. 17:46:02

@Xorg9999: Ezekre mind választ kapsz a weblapunkon.


süti beállítások módosítása