Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ez is hatalom

Címkék: blog

2011.08.09. kedd 23:50 Konrad

Egy egyszerű kis blog. Alig olvassák páran, aztán egy írás, és hirtelen mindenki megismeri. Pedig nem lett mögé tolva sok millió forint, nagy kampány vagy bármi. Egyszerűen csak terjedt, mint a vírus. Berobbant a köztudatba, mint például anno a YouTube tette, igaz, akkor az egy szolgáltatás beindulása volt, ez a mostani meg tényleg csak egy kis blog...

Egy kis blog, de elért vagy 200-300 ezer embert pár nap alatt.

És akkor hirtelen érdekes lett a történet, és felmerült a kérdés: ez most véletlen? Tényleg egy ismeretlen valaki ismeretlen írása jutott el a TV2-ig néhány nap alatt? Miközben a háttérben a család az Összeesküvés elméletet nézi a Viasaton, én is azt elemezgettem itt magamban, hogy tényleg igazak lehetnek az utóbbi napokban felröppent összeesküvés elméletek? Vajon valóban egy politikai csoport ügyes akciója ez a bejegyzés? Mitől robbanhatott így be? Volt valaki - vagy valakik - a háttérben, ami aztán megadta a kezdő lökést?

Válasz? Egy összeesküvés elméletre? Kizárt! Hogy igaz lenne? Pont ez a lényeg, ahogy a filmben is elhangzik: a jó összeesküvés elmélet nem bizonyítható! Hát, ez sem.

De miért érdekes ez? Mert jól látszik, hogy egy egyszerű blog is hatalommal bír: van esélye, van lehetősége, és ha úgy alakul, hirtelen lesz hatalma. És ez a hatalom az információ hatalma. Az, hogy témát generál, az, hogy, tömegeket képes befolyásolni adott esetben.

Ez is egy hatalmi ellensúly, olyan, aminek nincs kétharmada. A blogok, miközben beépültek a mindennapjainkba, egyfajta hatalmi tényezővé is váltak. Önmagában kicsi hatalom, de látható, hirtelen - és lehet, csak rövid időre - fontossá válhatnak. Kinőhetik magukat.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr633138520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2011.08.10. 02:14:44

Nekem a sok like az érdekes. A többi cikkével összehasonlítva meg pláne, pedig a többi cikk se rosszabb. Persze lehet valami média hatás, akkor meg ez az érdekes.

human · http://yummie.hu 2011.08.10. 18:21:12

az egész kezelése túl profinak tűnik, bár meglepődött a reagáláson de mégis tökéletesen kommunikálja az egészet.

watts 2011.08.10. 19:42:16

Az említett poszttal vállalkozóként mélységesen egyetértek, engem egyáltalán nem lep meg a sok lájk. Írni tud, az biztos.

fberti 2011.08.10. 20:24:53

Lehet hogy egy kis blog is hatalommal bírhat, ám ez esetleges. Jakab saját bevallása szerint sem számított ekkora hype-ra. Vajon meg tudná ismételni? Létezik-e valamiféle "recept"? Milyen hatalom az, amit nem kontrollálhatunk?


süti beállítások módosítása