Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Pollner

Címkék: blog blogring

2011.08.31. szerda 13:56 Konrad

Pécsi Feri, alias Pollner volt az egyik azon néhány ember közül, aki már akkor blogolt, amikor elkezdtem írni ezt a blogot. Nagyon sokat segített, biztatott, megismertetett emberekkel, sőt, az első megrendelőim egyike is az ő segítségével érkezett. Így nem állítom, hogy elfogulatlan lennék. Blogját, a Médiablogot 2005 ősze óta olvasom, és olyan igazi megszokássá vált: minden (hétköz)nap egy bejegyzés. Jók, rosszak, érdekesek, érdektelenek - mikor hogy sikerül. De ez összhatás, az összérték mindig pozitív, sosem jutott eszembe, hogy kivegyem az rss olvasómból.

Pollner ma bejelentette, hogy bezár a Médiablog, vége. Kár. Kicsit elvesztettünk valamit, azt hiszem. A bezárás kapcsán feltettem neki pár kérdést, nem nevezném interjúnak, inkább csak óvatos érdeklődésnek. Íme.

BK: Hogyan kerültél a média közelébe? Ha jól tudom, valami egészen más irányba tanultál és dolgoztál is.

PF: Korábban hangmérnök voltam, komolyzenei CD felvételek készítésével foglalkoztam. Évek alatt eljutottam a "szakmai csúcsra", a legjobbakkal dolgozhattam, de 90-es évek elejére bedőlt a zeneipar, nem kellettek többé igényes (drága) felvételek. Olyan rugalmas munka kellett, ami mellett még elláthattam az egyre gyérülő megbízásokat. Ez lett az újságírás. Szabadúszóként több lapnak is dolgoztam, közben szereztem valamilyen papírosokat is (soha senki nem kérte.)

BK: Honnan jött az e-média blog ötlete? Egyáltalán a blogírás?

PF: 1996 óta érdekelt az online média, '99-től ebből éltem. Szerettem volna kollégákkal az online média problémáiról beszélgetni, de nem találtam az erre megfelelő fórumot, formát. A blogolásról hallhattam valahol, de az e-méida blog elindításakor nem tudtam mi az. Arra viszont napok alatt rájöttem, hogy működik. Sokáig 1-2 leckével voltam az olvasóim előtt:)

BK: Milyen volt "ünnepelt bloggerré" válni?

PF: Minden bloggerben van egy jó adag exhibicionizmus, vagyis szereti, ha figyelnek rá. 2004-2006 között kevés volt a "szakmai" blog, az újságírók pedig érthetően a többinél is jobban "haraptak" egy szakmájukkal foglalkozó blogra. Nem érdemes túldimenzionálni ezt a fajta érdeklődést. A valódi siker kevésbé látványos. Sokan vannak, akikre hat egy blog, de soha nem írnak hozzászólást.

BK: Nekem nagyon sokat segítettél, amikor indult a blogom és a cégem. Tudom, hogy Doransky is sokat köszönhet neked - ha mást nem, a Blogteres munkáját. Szívesen segítesz másoknak? Vannak "nagy büszkeségeid"?

PF: Doransky már blogolt, amikor én elkezdtem, sokat tanultam tőle akkor és később is. Wolf Gábort és Bőgel Györgyöt én vettem rá a blogolásra. Erre máig büszke vagyok:)

BK: Az online média megismerte az elmúlt években a "pollnerizmus" kifejezést, jobbára a most bezáródó Médiablogba írtak kapcsán. Nem állítom, hogy ez a kifejezés nem nélkülöz némi élt, de te ezt hogy élted át? Érdekeltek egyáltalán ezek a hangok?

PF: Évekkel korábban - a blogban és néhány rendezvényen élőben is - erősen (és néha kissé dogmatikusan) bíráltam az Index és az Origo akkori, a web 2.0.-tól elzárkózó gyakorlatát. Egy innen kiinduló vitában alkotta meg Uj Péter (az Index főszerkesztője) a "pécsiferizmus" fogalmát. Bede Márton fénykorában egy teljes bejegyzést szentelt a témának. Ez az ő véleményük, leírhatják, nincs értelme kapálózni ellene. Talán ennek révén bekerülök a hazai médiatörténetbe.

BK: Hogy érzed az elmúlt hét évet? Rengeteget változott a világ és a blogod is. Sikerült elérni valamit a média művelőinek az edukálásában?

PF: Soha nem tudományosan, hanem ösztönösen írom a blogot. Ahogy változik a világ, változik az én érdeklődésem is. Ma a blogolás, a web 2.0, vagy a közösségi média a napi gyakorlat része. Jobb a "munkamegosztás" is. Ma a közösségi médiával, vagy a marketinggel rengeteg magyar blog foglalkozik. Lehetősége sokkal szűkebb, rétegtémákra koncentrálni.

BK: Szeretném, ha blogolnál tovább a média témájában, de ha mégsem lesz rá időd, kedved, kit ajánlanál, aki hasonló témában írogat?

PF: Te is emlékezhetsz rá, hogy néhány éve még valamennyien olvastuk, kommenteltük egymás blogjait. Ma átlátni is nehéz, hányan írnak szakmai blogot. Sajnos nem tudok most valamilyen listával előállni. de elég jó szűrő a Kreatív Blogaritmus válogatása, a hvg.hu Napi merítése és az emasa.hu hírlistája.

(A képet a Stég Grafikai Műhely készítette.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr333193066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Insider · http://insider.ruul.hu 2011.08.31. 17:22:17

Annak idején Doranskyval is Pollner hozott össze, így indult a Blogter. Köszönet neki!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.09.05. 16:45:37

Sajnálom a médiablogot, remélem, lesz folytatása valamilyen formában.


süti beállítások módosítása