Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Válságos tartalmak

Címkék: blog tartalom

2011.11.11. péntek 23:19 Konrad

Tegnap előtt olyan meghibásodás történt a Freeblogon, hogy nem tudták helyreállítani a blogokat, csak egy augusztusi állapotot tudtak visszaállítani. Trükkökkel a nyilvános bejegyzéseket újra lehet postolni, de ennyi: a kommentek elvesztek (talán nem...), a linkek megváltoztak. A Freeblog csuklott egy hatalmasat, és ez azt hiszem elgondolkoztat néhány felhasználót.

Most képzeljük el azt, hogy egy blogszolgáltatónál van a blogunk, olyannál, amelyik készít biztonsági mentéseket is - majd a tulajdonosok döntése következtében a szolgáltatás leáll, a blog bezár, az érintettek visszamennek a balettba ugrálni, mi meg ott állunk pőrén és csupaszon, szolgáltatás nélkül.

És akkor gondoljunk bele: válság van. Egy ilyen összeomlás bármikor megtörténhet. A korábbi években volt arra esély, hogy valaki átvegyen egy haldokló céget, megmentsen egy szolgáltatást. De most sokan küzdenek a túlélésért, a piac nem túl fickós, egy nem túl népszerű szolgáltatást nem fog senki megmenteni. És elárulom: a leállás pillanatáig nem látszik egy szolgáltatáson, hogy vége lesz. És ha megszűnik valami, akkor néhány eddig megszokott dolog nem fog megtörténni: nem lesz értesítés, nem lesz ügyfélszolgálat, nem lesz archívum, nem lesz semmi. A blogunk sem lesz.

Tanulság? Ha nem mi fizetjük a tárhelyet, ha nem a saját vasunkon (számítógépünkön) fut a szolgáltatásunk, akkor rendszeresen mentsünk mindent. Legalább adjuk meg az esélyét annak, hogy a tartalmaink túlélik.

Hiszen ez a valódi érték, ami miatt fontos a blogunk.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr353371799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.11.12. 00:40:36

Erre tényleg csak most jön rá valaki? A Freeblog egy ingyenes szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy azt kapsz, ami van, és kész, aztán lesz, ami lesz. Nem igazán lehetett vele szemben eddig se normális igényeket támasztani, az ember választott egy béna dizájnt, és elkezdett pötyögni, pluszszolgáltatásokról ne is álmodj.

Én azt tartom felháborítónak, hogy miután eljöttem a Freeblogtól, és már magam fizetem a tárhelyem, magam telepítem a blogom engine-jét, még mindig el kell viselnem a Freeblog töketlenkedését, ugyanis ha tegyük fel van mondjuk 5 freeblogos blog, amire fel vagyok iratkozva, akkor most máris elöntötte 5 x sok bejegyzés a Readeremet. Szóval még így sem úgyom meg a Freeblog negatívumait.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2011.11.12. 04:26:01

Nekem a freeblog ad, adott otthont hatodik éve már. Nem lehetek elég hálás nekik a sok olvasóért, az ott szerzett ismerősőkért.

@algi: iratkozz le/mark all as read - 2011-ben nem rinyálunk ingyenesen és 3 mp. alatt megoldható dolgokon

algi 2011.11.12. 05:27:45

@szekerkaa: Ja, ha szerinted megoldás az, hogy szolgáltató alapján iratkozom le blogokról, vagy válogatás nélkül jelölök meg olvasottként bejegyzéseket, ha freeblogos, ha nem, akkor gratulálok.

Amúgy nem én rinyálok amiatt, mert szar az ingyenes Freeblog, hanem azok a felhasználók, akik most meglepődtek, hogy az a blogszolgáltató, amelyik ingyen van, nem ér többet annál, mint amennyit fizettek érte. Vedd észre: én csak kommentelek a rinyapost alatt.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2011.11.12. 05:36:53

@algi: "ha tegyük fel van mondjuk 5 freeblogos blog, amire fel vagyok iratkozva, akkor most máris elöntötte 5 x sok bejegyzés a Readeremet"

hagyjuk, nincs kedvem hozzád

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2011.11.12. 19:12:22

Az a szomorú, hogy a tárhelyre úgy általában az emberek nem nagyon figyelnek oda, kivéve az, aki már mondjuk túl volt egy ilyen összeomláson... na ő igen, de a többség lényegében egyáltalán nem.
Megnézi az árakat és fogja és megrendeli a legolcsóbbat, vagy a második legolcsóbbat... napi több százezres forgalmú webáruházakat üzemeltetnek megkérdőjelezhető háttérrel rendelkező szolgáltatóknál...

Én már elég sok mindent láttam ezen a téren, de sajnos az emberek/cégek többsége a mai napig nincsen tisztában azzal, hogy miét nem kellene havi 1.000 Ft-ból megoldani egy fenti forgalommal rendelkező webáruház hoszting ügyeit.

Csak néhány érdekesség amit tapasztaltam eddig:
- Szerver "csere" miatt, egyszercsak egy nyolc nappal korábbi állapotot kaptunk az áruházból, rendelésekkel és mindennel együtt... persze tájékoztató levél az egyáltalán nem jött, szóval mi mint fejlesztők lettünk riasztva, hogy sz@r az áruház, mert elveszett "minden".

- Minden előzetes tájékoztatás nélkül kikapcsoltak 1-2 opciót aminek következtében a bankkártyás fizetés nem ment az áruházban, itt persze az ügyfél szintén minket hívott, hogy nem jól működik amit mi átadtunk.

- Az összes felhasználónak azonos helyre volt telepítve a statisztika szoftvere bele a nagy deafult /cgi-bin/awstats.pl könyvtárba, természetesen mindenféle jelszó nélkül, tehát bárki szépen meg tudta nézni a másik látogatottságát...

- Az egyik szolgáltató úgy oldotta meg a kapacitás bővítést, hogy vett a gépbe háromszor akkora ramot, és ezzel ő mindent letudva látott... kár, hogy szegény gép nem ramban volt gyenge, hanem processzorban..

Na és hasonló finomságok... az a lényeg, hogy simán csak végig kell gondolni, hogy a co-location díja, a szerver díja , a rendszergazda díja (nem, egy hanem legalább kettő, ha ez egyik szabadságon van, alszik, beteg), a biztonsági mentés díja (másik szerverre!!!) vajh' belefér-e 1.000 Ft-ba havonta egy cégnek úgy, hogy ezen még profit is legyen... amennyiben a válasz nyilvánvalóan nem, akkor el lehet azon gondolkodni, hogy mennyire vagyunk biztonságban....

Gwabor · http://enspire.hu 2011.11.13. 19:16:21

Többek közt emiatt választottam én is a saját tárhelyet(maxer). Még így se bízok meg teljesen a szolgáltatóban, a saját rendszeres mentések mellé megoldottam hogy automatikusan egy dropbox mappába is szinkronizáljon. Vészhelyzet esetére pedig van másik tárhelyem is amiből el tudok venni egy kicsit ha kell. Lehet hogy már kissé beteges, de nem lehet tudni. Viszont nem várható el az átlag felhasználótól hogy ilyesmihez értsen.
Az egyedüli hátránya hogy így nincs olyan felület mint mondjuk a blog.hu főoldala, kicsit lassabban nő az olvasottság.


süti beállítások módosítása