Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

K&H karácsonyi meglepetés...

Címkék: google hiba üzlet facebook

2011.12.27. kedd 16:57 Konrad

A K&H-nál van céges bankszámlánk, lassan tíz éve. Amikor beindultak az online hirdetési rendszerek, ahol kártyával lehet fizetni, értelemszerűen ugyanitt igényeltünk egy MasterCard kártyát, hogy a Google AdWords-ben és a Facebook-on tudjunk fizetni. (Az ETARGET-tel más típusú szerződésünk van.) Az AdWords esetében az utalásos megoldásról váltottunk a kártyásra, míg a Facebook-nál más opció nincs. Eddig nem is volt ezzel semmi gondunk, kényelmesen használtuk a rendszert.

Aztán decemberben lejárt a bankkártya, kaptunk automatikusan egy újat - és ezzel nem működik a fizetés. Kellemetlen, mert a Facebook naponta vonná a kampányköltségeket, így értelemszerűen kicsit megakadtunk. Oké, van valami szükségmegoldás, de mi a fene lehet az új kártyával?

Irány a K&H, az embernek nincs is jobb dolga így Karácsony után, gyerünk ügyintézni! És mi derül ki? A hiba nem a mi készülékünkben van, ez kéremszépen egy új biztonsági szigorítás, hogy egy MasterCard kártyával nem tudunk a Google és a Facebook felületén fizetni! Ugyanis a K&H csak ott engedi a fizetést, ahol a CVC ellenőrző kódot minden egyes alkalommal fizetéskor bekéri a rendszer. De egy automatizált rendszer értelemszerűen nem ilyen, hiszen pont az a lényeg, hogy folyamatosan, szükség szerint emeli le a pénzeket.

Az ügyintéző készséges volt, mondta, másik is szopnak ezzel, tegyünk panaszt (gondolom, ha elég sok panasz érkezik, talán foglalkoznak vele...) Jó mi? Én fizetek a banknak a szolgáltatásért, amit tájékoztatás nélkül korlátoz, és én szopjak meg írogassak, hogy legyen már olyan, mint volt egy hete! Mindezt persze így, karácsony környékén...

Kedves K&H, ez nem jó ötlet! A szolgáltatás szigorítása még talán érthető lenne, de ilyenkor az a minimum, hogy időben tájékoztatják az ügyfeleket, hogy ne így kelljen kapkodnunk, hanem legyen lehetőségünk messzire menekülni, és választani olyan szolgáltatót, amelyik a nyugati standardoknak megfelelően engedi a bankkártyás fizetést! Vagy ha lefuttatnak egy keresést, hogy ki mire használja a kártyát, láthatták volna, hogy csak ezért van - amire most így nem jó...

És most akkor keresünk másik bankot, akinél lehet fizetni a Google és a Facebook felületén.

56 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr173498645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2011.12.27. 17:23:59

"És most akkor keresünk másik bankot, akinél lehet fizetni a Google és a Facebook felületén."

Ez a jó hozzáállás. Eleve hiba, ha egy cégnek csak egy banknál van számlája/bankkártyája.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.27. 17:28:13

@cserepj: Több banknál vagyunk, nemcsak a K&H, de eddig a K&H kártyát fizettük, az jó volt. A másik banknál nem kértünk kártyát, minek, csak fölösleges költség. Majd most kérünk.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2011.12.27. 17:29:55

@Konrad:

Oh, ez érdekes.

Lehet, hogy túl fiatal vagyok, de nekem még nem sikerült úgy céges számlát nyitnom az elmúlt 5-6 évben, hogy ne adtak volna hozzá ingyen, éves díj nélkül valamilyen kártyát.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.27. 17:33:04

@cserepj: Lehet, hogy adtak anno, nem tudom. Alapvetően mindegy is, nem erről szól a történet, azt hiszem.

syck · https://twitter.com/sycko 2011.12.27. 18:01:11

balkanoznek es kokorszakoznek de megertem a bankot is.

termeszetesen az uber gaz, h nem kommunikaltak elore.

btw aszf modositasban szerepelt, meghirdettek gyanusan pszaf bejelentes jellegu ez a fajta modositas.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.27. 18:38:18

@syck: a bankot elvileg megértem, csak ugye olyan módon sikerült korlátoznia a szolgáltatását, ami miatt jelenleg konkrétan bizonyos célokra alkalmatlanná vált. Ráadásul mindezt úgy tette, hogy nem is tudtunk erre felkészülni.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2011.12.27. 19:01:11

szerintem menekülj ettől a banktól, egy barátunknak évek óta pereskednie kell velük, mert nem kapja vissza a pénzét a k&h-tól. és nincs egyedül, sportot űznek belőle.

Babarum · http://babarum.hu 2011.12.27. 20:12:45

@cserepj: Általában egy évig kapod ingyen, éves díj nélkül a kártyát. Utána az stabil költség, nem is kevés.

geba 2011.12.27. 20:59:01

Gondolom olvastad a nemrégiben történt bankkártya adatlopást, vélhetően ezért megemelték a biztonsági szintet a bankok, s főleg ez vonatkozik az internetes vásárlásokra.
Tehát a hiba nem a kártyacserédben lehet.

Mayday 2011.12.27. 21:04:45

tehát vigyáznak az adataidra (mert lássuk be, h az automata fizetés az egyik legnagyobb sec hole), de azért rohadjanak meg.
hirdetményt olvastad? mert benne volt 99%ig biztosan. innentől kezdve miért is a bank rohadjon meg?

hírportálokat olvasol? adatlopás volt, most szigorítanak. ha nem tennék és holnap viszontlátnád a személyes adataid a tv-ben reklámban, akkor meg az állna fentebb.

KontorZ · http://123szamla.hu 2011.12.27. 21:08:04

Nálunk 23-án derült ki mindez (21-én még minden rendben volt, tudtunk fizetni mindkettő szolgáltatónál). Többszöri telefonos érdeklődésemre elmondták, hogy valami hiba van, jelezzem e-bankon keresztül történő üzenet küldéssel feléjük (tehát konkrét választ nem kaptam). Jeleztem. Csak elkövettem egy aprónak tűnő, de annál nagyobb jelentőséggel bíró hibát. A kollégám chip kártyájával küldtem az üzenetet, az én aláírásommal ( 4 éve ezt a kártyát használjuk, nem használunk két kártyát). Az eredmény? Teljes jogosultság letiltás, minden előzetes jelzés nélkül mert a kollégám nevén van a kártya, az e-bankon keresztül küldött hiba jelzést pedig én "írtam alá". Remek.. mi a megoldás kérdeztem szintén többszöri próbálkozásra telefonos ügyintézőnél (3. ügyintéző volt hajlandó érdemben foglalkozni velem és Ő árulta el végre, hogy miért is nem működik már a chip kártya sem)?
Személyesen be kell fáradni a bankba majd 27-én és ott tudnak segíteni, de addig miért nem használjuk az én nevemen lévő kártyát… A válasz egyszerű volt.. nem tudjuk a kódját (ez idáig nem tulajdonítottunk jelentőséget neki, hiszen ott volt a másik amit napi rendszerességgel használtunk).

Mai napon elmentünk, hogy kérjük a chip kártya ismételt aktiválását és az én nevemen lévő kártyához is szerezzünk kódot. Gondosan előkészítettem minden céges és banki papírt, gondoltam nagyon körültekintőek lesznek ha már egy szimpla üzenet küldésnél ekkora figyelmet fordítanak egy nyamvadt "aláírásnak".

A bankban semmilyen papírt nem kértek csak egy cégnevet és máris adták az én nevemre szóló új chip kártyát, a kollégám nevén lévő kártyát pedig aktiválták.

K&H-nál már több mint 5 éve vagyunk ügyfelek (már nem sokáig), szerencsére Cib-nél is van számlánk és onnan gond nélkül működik Facebook és Adwords felé történő kártyás fizetés egyaránt.

Az ügyintézésben felháborított, hogy semmilyen előzetes jelzést nem kaptunk a korlátozásról (még telefonos érdeklődésnél is félrebeszéltek). A szóban forgó két szolgáltatón túl további szolgáltatásokat is erről a számláról rendeztük eddig. Ez az intézkedés valóban "szép karácsonyi ajándék volt K&H részéről". Köszönjük K&H.

Bruhahaha 2011.12.27. 21:22:29

Végre eljutottak a bankok is arra a szintre, hogy komolyan vegyék a bankkártya biztonságot. Itt az ideje, hogy egy harmadik feles szolgáltató ne őrizhesse meg az összes adatot ahhoz, hogy bármikor, bármilyen tranzakciót tudjon végezni nevünkben, hozzájárulásunk nélkül. Az USA-ban nagyon szigorúak a szabályok, ideje, hogy az EU-ban is azok legyenek - mert ez a kártyatulajdonosok érdeke. Ezeket az előírásokat amúgy a PCI DSS tartalmazza, ami az USA-ban komoly elvárás.

Thomaso 2011.12.27. 21:28:02

Most már értem, miért nem tudok vásárolni a marketen...
Megértem a biztonsági okokat, támogatom is. De miért nem lehetett szólni? Manapság nem kevés elérhetősége van az ügyfélnek (telefon, posta, e-mail, esetemben még netbank is)), nem igaz, hogy egyiken se bírtak értesíteni. Ez ismét egy olyan dolog, amivel jót akartak, de nagyon rosszul jött ki.

kiwirágós kivirradtig 2011.12.27. 21:34:30

@cserepj:
Húha, melyik bankoknál vagy?
Csak mert akárhogy nézem a lehetőségeket, mindegyik számít fel éves díjat.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2011.12.27. 21:35:41

@kiwirágós kivirradtig:

Most épp AXA. Kártya (Visa Business dombornyomott) éves díj nélkül.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.27. 22:25:03

@geba: igen, tudom, ahogy írtam, nem elsősorban a nagyobb biztonsággal van a baj, hanem azzal, hogy nem szóltak, illetve így a kártya nem használható.

@Mayday: olvasok hírportálokat, de hirdetményeket magamtól nem. A Budapest Bank tudott szólni, hogy baj van, készüljek, a K&H nem. A többit leírtam.

@Bruhahaha: Pont két USA cégnél van most gondom a fizetéssel, valahogy nincsenek felkészülve ekkora biztonságra...

csendesbob 2011.12.27. 22:33:55

Megírtad amit gondoltál,viszlát!

sajt · http://sajt.tumblr.com 2011.12.27. 22:37:23

Ha van 3 gyerek, akkor a érdemes belépni a Nagycsaládosok Országos Egyesületébe, és akkor lehet olyan CIB-es kártyát igényelni, ami gyakorlatilag ingyen van. A NOE tagdíj évente 5000.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.27. 22:38:47

@sajt: nincs 3 gyerek. De ez amúgy cégesre is igaz? Itt most céges kártyákról beszélünk...

Répatorta 2011.12.27. 23:08:38

A Volksbanknál 16-án értesítettek (SMS, hírlevél, netbank) az feltételezett adatlopásról és a kártyák korlátozásáról (napi 1 Ft-os limit). 5 nappal később már meg is kaptam az új kártyákat. Szerintem korrekt tájékoztatást és kártya cserét adtak.

A CIB-től sikítva menekültem, amikor átvette az Intereurópa bankot. Semmi sem működött, az egyik fiókban intézett ügy papírjait a másikban nyomtatták ki, nem fértem hozzá a számlámon levő pénzemhez, meg hasonló baklövések.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2011.12.27. 23:10:08

Cégnél lehet, hogy 3 leány kell :) De ahogy néztem a céges számlákat elég kedvezőek voltak. Egyébként most vettem pár játékot az iPhone-ra és nem volt probléma, pedig semmit nem kellett megadni hozzá. Mondjuk az internetbankjuk ezzel a javas felülettel nem éppen tökéletes, (ebben az Erste jobb szerintem) de elég jól használható.

Mondjuk a K&H-ról elég rossz tapasztalataim vannak. Legalább 10 évig volt náluk számlám, (nem is náluk, hanem egy másik banknál, amit megvettek), aztán valahogy lett 4000 Ft mínuszom, mire levélben közölték, hogy szüntessem meg a számlámat, vagy fizessem be a pénzt. Ezek után befizettem a pénzt és megszüntettem a számlámat.

kumarkinda 2011.12.28. 04:41:44

Ma este 6-tól nálam:

Paypal:
"The transaction cannot complete successfully. Instruct the customer to use an alternative payment method."

Market tranzakciók=0, Google Wallet lehalt...

Van egy kedves barátom az emlegetett banknál (kb. 1,5 éve nem tapasztaltam náluk effélét..., meg más, extrább gondom sem volt), délutánra informálódom...

kumarkinda 2011.12.28. 04:44:43

@Thomaso: Igen, én is próbálkoztam vagy 10x, aztán sejteni kezdtem, hogy banki eredetű, hiszen pénz van a számlán!

Kicsit olyan, mintha kizárt volna valaki minket a lakásból, mondván; "vigyáz, hogy senki illetéktelen ne juthasson be". :)
Meg ezek szerint az illetékes sem egészen...

Merlot 2011.12.28. 06:58:37

@Thomaso: "Manapság nem kevés elérhetősége van az ügyfélnek (telefon, posta, e-mail, esetemben még netbank is)), nem igaz, hogy egyiken se bírtak értesíteni."

Ugyan már! Egy pár éve az OTP-nél történt meg az, hogy adatlopás kísérletét rögíztette a bank biztonsági osztálya kb.80-100 ügyfélnél. Én is köztük voltam.
És mit tettek? Levelet(!) írtak, hogy 24 órán belül tiltassam le a kártyámat.
Miközben nyaraltam, azaz a postaládámat nem én nézegettem naponta. Pedig a birtokukban volt a mobil számom, ahol azonnal elérnek...

Környezettudatos 2011.12.28. 06:59:53

Ha látnátok belülről ezeket a cégeket... :) A párnaciha a legbiztonságosabb.

hrbi80 2011.12.28. 08:18:02

Az a baj, hogy olyan ország/helyzetben vagyunk, ahol ezt egy szolgáltatást adó bank megteheti.

Én/mi fizetünk egy szolgáltatásért tehát el is várom, hogy szolgáltassanak.

Sajnos az utóbbi időben történt hacker támadások elleni védekezést meg kell értenem, csak a módját nem. Valóban kell védelem, de nem így és nem ilyen.

Ehhez még a különböző szolgáltatóknak is alkalmazkodni kell (de miért is tegyék 1-2 bank esetén).

Megyek én is reklamálni, mert sérti az igazságérzetemet, hogy egy nem túl olcsó szolgáltatásért leszar a bankom és hátulról betámadva baszogat.

Ugyandehogy (törölt) 2011.12.28. 08:22:17

mindig is érdekesnek találtam, amikor az emberek felháborodnak az ő pénzük biztonságáról szóló szabályokon....

szakmai véleményem szerint a fenti esetben a cégeknek kell a fizetési módszert megváltoztatni, és nem a bankoknak engedni a biztonságból.
emberek százai kínlódnak a jogosulatlan levonások chargebackjével (nem régi ismertebb eset a PPO; és a paypal is csinál ilyet, ez saját tapasztalat).
és igen, ahogy @Bruhahaha: mondta, nyugodtan tessék elolvasni a pci dss, ha jól emlékszem, van benne vagy 150 tétel.

a cvc/cvv kódot ellopni nyilván nem nagy kunszt, jól láthatóan ott van a kártya hátulján, és mint megtudtam pl online szerencsejáték oldalak kérik a kártya mindkét oldalának másolatát.

nyilván lehet dönteni úgy, hogy lemásolja/elküldi, mert pókerezni akar,
lehet dönteni úgy, hogy nem akarja, hogy a bankja vigyázzon a pénzére.
csak akkor nem kell sírni, ha lenyúlják a pénzét, mert nem a bank lesz a hibás.

hrbi80 2011.12.28. 08:40:46

@Babette_:

Teljes mértékben egyetértek veled, csak a módszer nem tetszik.

Nekem a mosópor reklám jut az eszembe:
már 1 éve is a tökéletes mosóport lehetett megvenni, ami mindent kitisztít. Azóta ezt minden hónapban hallom egy új mosópornál.
Kérdés, akkor most a legtutibb a mosópor, és 1 éve hazudtak, vagy csak a szokásos paraszt vakítás?

PonDrow 2011.12.28. 08:41:18

A szigorítás rendben van, a kommunikáció és a megoldási lehetőség a bank részéről nincs rendben.

Hogyan lehet ezek után online bankkártyával fizetni? :)

hrbi80 2011.12.28. 08:42:58

@PonDrow:

Van ahol a rendszer felajánlja hogy milyen módszerrel akarsz fizetni a mostani mellett (Steam pl.), de a többi nekem is kérdéses.

Ugyandehogy (törölt) 2011.12.28. 08:51:27

@hrbi80: mindig parasztvakítás és lufifújás van, különben senki sem venne meg semmit. gondolom, ezzel nem árulok el belső infót.

nyilván van egy tisztességes része is, folyamatosan fejleszteni kell, meg követni kell a csalók újabb módszereit. a dolgok nem állandóak.

@PonDrow: "a kommunikáció és a megoldási lehetőség a bank részéről nincs rendben"
így van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.28. 10:08:32

@Babette_: tudod, az egy normális folyamat lenne, hogy a bank jelzi, szigorítani FOG, van a szolgáltatóknak 1-2-3 hónapja, hogy alkalmazkodjanak. De nem ezt tette, így esélyem sem volt arra, hogy a banki szolgáltatás segítségével folyamatosan igénybe vegyem a hirdetési szolgáltatásokat. És ez kizárólag a bank hibája, hiszen a bank tett egyoldalú módosítást, amiről elfelejtett időben tájékoztatni.
A pénzemet pedig védjék meg, de ne úgy, hogy pont azt a szolgáltatást korlátozzák vele, ami miatt van a kártyám.

NábroRotkiv 2011.12.28. 10:09:39

Milyen a jó bank hát nekem Dalbír gazdájával gyűlt meg a bajom. Szóval még az októberi hitelkártya egyenlegközlőmmel (Novemberben) küldött egy értesítést a Budapest Bank. Mint KIEMELT ügyfelüknek 2011.12.01.vel meg emelik a hitelkártya keretemet 100 000HUFval!! Milyen jól jön ez majd karácsony előtt aztán még küldtek egy levelet amiben ajánlanak egy személyi hitelt 1 699 000HUF amit előzetesen jóvá hagytak nekem mint KIEMELT ÜGYFÉLNEK! Eljött december na használjuk az új hitelkeretet is hát képzeljétek ott állva az áruházban tele ajándékkal azt mondja a pénztáros nincs elég fedezet a kártyámon dec 6. Na ez szép elrohantam a BBhez mondom biztos be kell fizetni az aktuális törlesztő részletet amit nem tudtam mennyi mert még nem ért ide hozzám az egyenlegközlő.Nosza igényeltem internetes hozzáférést 3nap múlva aktiválták hitelkeret emelés sehol. Rákönyvelték a befizetésem a számlámra hitelkeret emelés sehol! Majd dec 12 hívnak a BB-től mit szolok a személyi hitel ajánlatukhoz mondom semmit mert még az automatikus keret emelésem sem hajtották végre!! Operátor max 2-3 nap. Dec 15 sms BB-töl értesítenek, hogy nemsokára megtörténik a keret emelés időpont nincsen ebben az üzenetben.Na akkor megveszek mindent és majd használom a hitelkeretemet. Dec 20 email a BB-nek mi van a keret emeléssel (fő oldal üzenetek Dalbir alatt) dec 21 saját internetes oldalról üzenet mi van a keret emeléssel.December 22 telefon ott írjak újabb üzenetet. És lőn világosság dec 24 válasz talán a dec 27-30között meglesz az emelés.Újabb válasz dec27. 29és30 között lesz az emelés. Na mint KIEMELT ügyfelet dec 15 értesítenek először, hogy a bank által 2011.12.01. vállalt keret emelést nem tudják végrehajtani, de csak egykét nap és megoldódik aztán majd dec 24. jön az első konkrét válasz! Milyen ügyfélkezelés pont decemberben így semmibe venni a KIEMELT ügyfeleiket? Nem az bántó hogy béna impotens banda és októbertől december 30 ig tart egy hitelkártya keret emelés náluk hanem, az hogy közben nem szólnak nem figyelmeztetnek ne várjak rájuk amikor meg szólnak dec 15. akkor meg semmi konkrét időpont csak a félrevezetés (néhány napon belül).
Milyen SZOLGÁLTATÓ az ilyen a saját hitelígérvényét sem tartja be és még félre is vezeti a KIEMELT ügyfeleit semmibe vesz minket! A megbízhatóságot, korrektséget így értelmezi a GEMONEY Bankja hajrá Dalbír és köszi a kellemes karácsonyt BUDAPEST BANK!Belesem merek gondolni az átlagos ügyfelek mit állhatnak ki!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.28. 11:41:02

@TrueY: @na__most__akkor: a nem a tárgyhoz tartozó, trollkodó kommenteket töröltem.

Schmitt Pak 2011.12.28. 12:03:41

@Konrad:

facebookon tudsz fizetni PP-al, amit minden tovabbi nelkul ossze tudsz kotni CVC kod nelkul is a kartyaddal, le tudod konyvelni, stb

adwordsnel is tudsz fizetni paypallal a kuponokert, de van olyan is hogy:
If you select a postpay option, you'll make payments only after you accrue advertising costs. You'll be billed 30 days after your last payment or when your account costs reach your billing threshold, whichever comes first.

vagod ez meg jobb is, mert havonta 1 db tranzakcios dij van.

ha a fentiekre rakeresel, akkor hamarabb kiderul mindez, mint amennyi ido alatt megirtad a blogpostot.

a masik, hogy elhiszem en hogy haragszol a k&h-ra emiatt az ot perc alatt (es vegso soron pozitiv hozadekkal) abszolvalhato problema miatt - de most akkor nem az van, hogy uzleti kapcsolatban alltok te meg itt orszagvilag elott mocskolodsz? mit szolnal hozza ha szerzodnek veled es ugyanezt tennem mikor elegedetlen vagyok?

Novi 2011.12.28. 12:29:44

Teljesen hasonlóan jártam. A lényeg NEM az, hogy van-e más megoldás az adott kártyádon kívül, hanem AZ, hogy a BANKOD úgy korlátoz egy általad fizetett szolgáltatást, hogy azzal neked hátrányt-nehézségeket okoz, és arról sem előre, sem utólag nem értesít semmilyen formában!
Ez bőven megért egy postot, és remélem sokan fogják elolvasni, segítve ezzel azt, hogy a bankok és úgy általában a többi szolgáltató is fejlődjön végre kis hazánkban. Amúgy az ügyfélszolgálatnak fogalma sincs mikor fog újra használható lenni a kártyám arra amire egyébként igényeltem. Visszahívnak MAJD...
Ez minden, csak nem korrekt szolgáltató-ügyfél kapcsolat!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.12.28. 12:37:38

@Schmitt Pak: és fizessek plusz tranzakciós díjat, meg magyarázzam el az adóellenőrnek, hogy akkor ezt most mire is fizettem? Vicces vagy. Nem 10-20 ezer forintokról beszélünk.
Ja, és pont az a lényeg, hogy üzleti kapcsolatban vagyok velük, vagyis elvárom, hogy ezt megfelelő módon kezeljék. De nem teszik, ezért elmondom másnak is, hogy okuljon belőle, mert a K&H ezek szerint nem megbízható üzleti partner, hiszen kárt okozott nekem. Ennyi.

BobaFett 2011.12.28. 12:51:49

Én tegnap szembesültem ezzel. próbáltam fizetni paypallal egy steam játékot és nem sikerült. majd egy online kinai boltban szintén paypallal és az sem. Eléggé elkeserítő, mivel a paypalt tartja mindenki a legbiztonságosabb online fizetési felületnek...

Schmitt Pak 2011.12.28. 13:08:02

nem viccbol irtam, hogy igy meg sporolsz is a tranzakcios dijakon, elnezest lehet hogy felreertheto volt.
ha leadod a navnak es konyveled rendesen a paypalt sokat nem fognak kerdezoskodni. raadasul a szamlan is ugyanaz latszik, mintha kartyaval fizetted volna.

bar en sosem felteteleztem hogy 10-20 rongyokrol beszelunk felmerul bennem a kerdes, hogy a banki kapcsolattartotok mit szol ehhez? nyilvan tobbet tudna hozzatenni mint egy "pultos".. (jo napot kivanok bk vagyok es az a problemam, hogy kart okoztak, es ertelmetlenne valt szamomra az onok szolgaltatasa, ami onoknek is problema tekintve, hogy milliokat mozgatok rendszeresen)

szived joga elmondani barkinek amugy a sztoridat, de nem latom hol van ennek a pozitiv hozadeka. mennyiben lenditette ez elore az ugyedet? vagy maset?
vagy csak annyi lenne az uzenet hogy mocskos k&h ne menjunk a kozelebe se mert veled ez es ez tortent?

vagy majd a folytatasban jon a csattano?

Ripesz 2011.12.28. 13:51:37

Én is pont így jártam a K&H-val. Call center válasza tegnap: nem látják a CVV kódot az indított tranzakciónál ( pedig meg kellett adnom). Ma említettem, hogy olvasom itt-ott a neten a problémát, erre válasz: hogy tudnak a problémáról. Megoldás: nincs és nem is tudják mikor lesz. Utaljak ( nem megoldás a fizetési határidő miatt ), vagy lehet, hogy PayPal is működik.
Én nem azért igényeltem a bankkártyát, hogy drágán intézzek pénzügyeket és még harmadik szolgáltatónál regisztráljak, utalással kifizessek egy pár dolláros tételt ugyanannyi kezelési költségért. Az ügy kezelése K&H részéről szerintem ultra gáz.

hrbi80 2011.12.28. 15:47:13

Steam-en lehet fizetni máshogy, válaszd a MasterCard-ot, ha olyanod van. ott bekér minden adatot és működik is. Kipróbáltam.

Én böktem egy panaszt a KHB-nek a netes postaládából, válasz:

Tisztelt XY!
Elnézését kérjük a kellemetlenségért!
Panaszát rögzítettük.
A K&H döntése értelmében jelenleg olyan internetes felületeken lehetséges az internetes vásárlás bankkártyával, amelyen bekérik a CVC / CVV kódot (a bankkártya kártyaellenőrző biztonsági kódja, mely a kártya hátoldalán lévő aláírási csíkon feltüntetett három számjegy)és az a bankunk felé is továbbításra kerül.
Köszönjük megértését!
Tisztelettel:
Cséby Katalin

No erre válaszoltam, hogy ha valamit, akkor ezt aztán nem értem meg. Főleg ilyen formában nem.

zsolt8525 2011.12.28. 16:55:15

Számomra csak az az érdekes,hogy egyik nap még ki tudom fizetni az ebay-en vásárolt dolgot,másik nap meg nem.És semmi előzetes értesítés,hogy erre esetleg számítsak.Aki meg azzal érvel,hogy ez a szigorítás "az én érdekemben" történt az hol él?Nyitottam egy számlát kifejezetten az online fizetéshez,mindig annyit teszek rá amennyi éppen kell.Nyilvánvalóan egy olyan számlára nem utaltatom a fizetésemet amit neten jópár helyen használok.És csak úgy mellékesen:az eddigi rendszer működött,a bankok alakították ki nem én,ezért nyitottam a számlát a kártyával és használtam.Aztán egyszer csak valami veszély miatt előzetes értesítés nélkül szembesülök vele,hogy nem tudom kifizetni határidőre azt amit kellene.Személyes véleményem,hogy had ne kelljen már azzal foglalkoznom,hogy amit kialakítottak online fizetési rendszert,annak milyen hibái vannak.Oldják meg ahogy tudják,de ne velem csesszenek ki.Ha meg tényleg muszáj értesítsenek,23-a óta bőven lett volna rá idő.Az meg nyilvánvaló,hogy nem fogok magamtól minden egyes vásárlás előtt érdeklődni,hogy ugyan legyenek már szives tájékoztatni amit vezetnek számlámat és adtak hozzá dombornyomott kártyát,lehet-e még használni?Ja,és a poén:telefonos ügyfélszolgálat szerint azért nem megy a paypal-es fizetés mert nem kell megadnom a háromjegyű kódot.Viszont az appstore még ma is le tudta vonni a pénzt róla,pedig ott is regisztrációkor adtam meg egyszer a kódot,ugyanúgy mint a paypal-on.

kumarkinda 2011.12.28. 17:47:07

@zsolt8525:
Az egy ügy, hogy biztonsági intézkedéseket tesznek..., az a dolguk.
Ugyanakkor az, hogy egyik nap délelőtt (2 év folyamatos "service" után) egyik pillanatról a másikra szakítanak el minden online fizetési lehetőségtől, az meglehetősen szánalmas.

Fentebb írtam, hogy van egy kedves barátom, aki a KH-nál dolgozik, de egyelőre nem tudott tájékoztatást nyújtani, mert a végtörlesztők is most állnak sorban. (Legalább letudják egyben a kettőt... :X)
Ettől független februárban nem tudom, mennyit érdemelnének az éves díjból, körülbelül a felére alkudnám. Lehet, hogy meg is próbálom...
Habár, még az is előfordulhat, hogy még nekünk kell fizetni egyes szolgáltatások újraindításáért, új kártyáért, egyebek.

kumarkinda 2011.12.28. 17:55:31

@zsolt8525: "...azért nem megy a paypal-es fizetés mert nem kell megadnom a háromjegyű kódot"
Ezt mondjuk még pont nem próbáltam... Őrült nagy ökörség volna. Pláne egy olyan oldalon (pl. többnél van "Subscription"), ahol már nincs módom variálni a háromjegyűt. Kevés van ilyen, de létezik és elég kellemetlen.

...

Ez egy ökörség (amit az ügyf. ajánlott):
"Please enter the 3-digit security code (CSC) for this card. Click the "What's this?" link for more information about how to find your security code.If your card does not have a security code, enter 000 in the field "Enter CSC". Please note we may limit spending on this card for security purposes.."

kumarkinda 2011.12.28. 18:12:56

El sem hiszem... Újra működik!
Legalábbis a Paypal.
Annyit tettem, hogy ráfrissítettem (újra "Save") a kártyaadatokra PP-on belül, persze a sec. numbert is megadtam újra.

Ezt követően simán végigfutott.

Hasonló sikereket mindenkinek!

Update: Persze a Wallet még mindig gázoskodik. Tehát az appokra még várni kell.

Ripesz 2011.12.28. 18:22:23

@hrbi80:
CVV kóddal sem megy.
2 telefon plusz egy levélváltás.
Ugyanaz a sablonszöveg, mint a tiéd.
Felmerül a kérdés:
Ha olyan szolgáltatást fizetsz, ami csak bankkártyás fizetési megoldást kínál, ki fizeti a fizetés elmaradásából származó kárt? Természetesen nem a meghiusult Android marketes "pukiszimulátor" letöltés miatti röhögés elmaradására gondolok, hanem üzleti szolgáltatásokra. Webhosting, domain, hirdetés stb...

kumarkinda 2011.12.28. 18:42:35

@Ripesz: Nem csak az Android dolgozik "Google Wallet"-tel s az az, amelyik a leggyatrábban reagálta le ezeket az "intézkedéseket" (a példád amúgy jó, aki kizárólag ilyenre használná, annak legalább meg van kötve a keze egy ideig és nem szórja a pénzét...).
Mivel pl. én ma vettem a telefonba memóriakártyát, kipróbálnám legalább... a zene/médium (értsd. újság...) letöltést, oktatói anyagok és ténylegesen használható alkalmazások (ld. Titanium Backup) letöltésére.

A Walletet jobbra-balra frissítettem, ugyanúgy képtelen kommunikálni a fiókkal (bankkal) fizetéskor. 2-3 napja még minden flottul ment.

hrbi80 2011.12.28. 20:01:03

@kmarkand:

OK, PP-nál a SAVE dolog működik. Kipróbáltam. Röhejes, hogy pont akkor kaptam egy sms-t, egy korábbi PP vásárlásból, de eddig sehol sem látom, se KHB-n se PP, hogy mi volt az :(

hrbi80 2011.12.28. 20:08:26

Persze kiderült, foglalt tételek között volt.
Viszont van még a foglalt tételek között más is. Azokat még/már nem vonta le. Mikor tünnek el onnan?

zsolt8525 2011.12.28. 20:10:23

Mostmár nekem is megy a paypal fizetés!A vicc,hogy közben el is utaltam a paypal számlámra az összeget az ügyfélszolgálatos hölgy tanácsára.Na nem baj majd azt is elvásárolom:)Én nem adtam meg egyébként semmit újra,csak megpróbáltam ismét fizetni és működött!

kumarkinda 2011.12.28. 21:37:21

Örülök a sikereknek. Igen, a PP már akadálytalannak tűnik.

A Wallet és társai nem tudom, hogy állnak, talán később lesz lehetőségem újra csekkolni.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.28. 22:08:03

"Irány a K&H, az embernek nincs is jobb dolga így Karácsony után, gyerünk ügyintézni!"
Telefonos ügyfélszolgálat nincs?

kumarkinda 2011.12.28. 23:40:45

Jelentem, magától megjavult a Wallet is..., úgy tűnik, részemre minden helyreállt végre. :)

kumarkinda 2011.12.29. 02:10:28

Érdekesség:
körülbelül 5k értékben vásárolgattam s úgy taksálom, ennek ellenére olyan 15-18k csúszott le...
Kíváncsi vagyok, mit és hányszor vontak le a különböző "szervek" a többszörös próbálkozás miatt.
Persze ebből még kb. 1 napig nem lesz kivonat.

Ripesz 2011.12.29. 09:51:22

Tratatatammm!
Működik ismét a fizetés.
2 nap bosszankodás és információhiány elkerülhető lett volna 1 db. információs üzenettel, és nagyon tisztelném a bankot, mennyire figyel a pénzemre.
Kedves K&H bank! Ilyen esetekben nem érvényes a "ne szólj szám, nem fáj fejem" mondás.


süti beállítások módosítása