Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (107) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (352) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1115) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (251) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zavaróan hatékony

Címkék: onlinemarketing kreatív

2012.07.10. kedd 22:47 Konrad

Kia_Flipside02_500.jpg

Sokan nem szeretik a bannereket, és ha lehet kerülik. De a felhasználók többsége sokat nem foglalkozik ezzel - nem direkt kerülik a hirdetéseket, hanem jellemzően nem veszik észre azokat. A hirdetések hatékonyságát tehát sokban lehet azzal javítani, ha úgy készítjük el, hogy észrevegyék azokat a látogatók.

Több lehetséges irány van: növeljük a méretet, a hirdetésben csinálunk valami extra történést, vagy a normál esetben tartalmi felületeket használjuk fel a hirdetés megjelenítésére. Ezen utóbbira egy jó megoldás az idehaza is egyre többek által használt flipside hirdetés. Ez a megoldás úgy működik, hogy a szöveges tartalom egy része hátradől, és mögötte elindul valamilyen hirdetés, videó. 

Az Adaptive Media ennek a formátumnak az egyik nagy felhasználója, és pár napja indult el náluk az 50. ilyen kampány. Így elmondhatjuk, ez most talán a legnépszerűbb rich media formátum a hazai piacon. Akit érdekel ez a megoldás, az megnézheti az Adaptive Media YouTube csatornáján ezt, és más megoldásokat is.

Tudom, ezek kifejezetten zavaró formátumok, megoldások. De pont ettől működnek: észrevesszük, reagálunk rá, foglalkozunk vele. Persze oda kell figyelni, hogy nem szabad minden felületen és minden nap használni, hiszen a hatékonysága a ritkáságában is rejlik. Ez az 50 alkalom is 9 hónap alatt futott ki. És persze nagyon fontos, hogy valóban kreatív hirdetés jelenjen meg a hátradőlés után, hiszen egyébként semmit nem ér a megszerzett figyelem.

14 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr84643572

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2012.07.11. 08:30:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

VasváriFerenc 2012.07.11. 11:06:53

Ezek a rich mediás bannerek engem nagyon idegesítenek, igyekszem minden gyorsaságomat felhasználni arra, hogy amikor próbálnak ezek a reklámok megjelenni, akkor kikapcsoljam őket. És nem értem, hogy a marketingesek miért hiszik azt, hogyha egy idegesítő reklám megjelenik, akkor valahol a tudatalattimban bármilyen pozitív attitűd fog keletkezni. Jelentem: NEM, sőt, direkt a tudatalattimba vésem, hogy még csak véletlenül se vásároljak a cégtől, vagy ajánljam bárkinek is a termékét, szolgáltatását, mertha csak ilyen idegesítő eszközökkel képes felhívni a figyelmemet, akkor vajon a későbbiekben mit várhatok tőlük?

Neon Fu 2012.07.11. 11:28:07

@VasváriFerenc:
+ 1. Adott esetben inkább elmenekülök az oldalról, annyira érdekfeszítő témát nem tudnak elém tálalni, hogy amiatt kivárjam egy ilyen idegesítő vacak végét.

nagymegmondo 2012.07.11. 12:28:52

A kérdés megint az, h miben mérjük a hatékonyságot? Kattintásban? Ha igen akkor az elég megtévesztő adatokat ad, mert sokan nem találják a bezár gombot és véletlen kattintanak. Ettől még nem hatékony a hirdetés csak jól mutatnak a CT számok...

noodlay 2012.07.11. 12:32:54

long live: flasblock, adblock :-)

VasváriFerenc 2012.07.11. 19:25:15

@Neon Fu: Dettó. Illetve, egy normális, nem tolakodó hirdetésre előbb felfigyelek és előbb megnézem. Na mindegy, biztos ezt könnyebb eladni a hirdetőknek...

greg03 2012.07.12. 00:04:26

Az biztos, hogy nem az ilyen bárdolatlan megoldásoké a jövő. Egy bannert is az ad el, ha a felhasználó számára releváns tartalom jelenik meg benne. Persze csak akkor működik, ha feltűnő, de a feltűnőség csak eszköz a tartalom átadására.

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2012.07.12. 08:59:04

Engem érdekelnek is a reklámok, meg fogyasztó is vagyok, szóval kb nincs olyan hónap, hogy ne rendelnék valamit egy-egy banner/adsense hirdetésből kiindulva.

Ezek miatt a szarok miatt viszont 6 év után felraktam az adblockot. Szinte rá sem ismertem az indexre.

azabaj 2012.07.12. 10:58:20

Roppant zavaróak tudnak lenni, főleg, amikor egyszer csak jobbra megnyílik egy hatalmas flash, jól belassítja a gépet, felpörög a venti, stb. Amúgy nagy szarban lehet az index, hogy gyakorlatilag tele van forex hirdetésekkel, mint a facebook :)

LiveInfo · http://www.liveinfo.hu 2012.07.13. 11:18:33

szeretém megkérdezni a véleményeteket erről (ha már rich media): fordchampions.blog.hu/
ez egy iframe, ami gyakorlatilag bárhová beilleszthető, vagy itt: liveinfo.tumblr.com/
köszi a feedbacket.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.07.13. 11:45:19

@LiveInfo: Érdekes megoldás, ha van az ügyfélnek hozzá tartalma, akkor nagyon jó tud lenni. Mondjuk méretileg és terhelésileg nem kicsi ez sem :)

LiveInfo · http://www.liveinfo.hu 2012.07.13. 11:48:01

a tartalmat is mi gyártottuk, írtuk, kutattuk, vágtuk, stb :). A Ford és a BL adott volt, és nagyon tetszett nekik.
Nem, viszont igen látványos :). sztem.

LiveInfo · http://www.liveinfo.hu 2012.07.13. 11:57:16

amúgy Pásztor András vagyok, hogy ne ilyen személytelenül beszélgessünk :)

novotny 2012.07.16. 16:51:28

Sziasztok! Ez az iframe-es megoldás ügyes. A videólejátszók terhelik kicsit a klienst, de az elv bármire használható. Iframe helyett javascript-esen is meg lehetne oldani a vízszintes scroll-t, scripttagos javascript befecskendezéssel.A scriptek sem ütköznének crossdomain policy-be és akár kinyithatóvá, lapozhatóvá, átméretezhetővé válhatna a megjelenés formája. Nem kéne minden tartalmat egyszerre betölteni és ezáltal gyorsabb hatást lehet elérni, ha az oldalfelépülés után kerülne be a reklám.

LiveInfo · http://www.liveinfo.hu 2012.07.17. 13:30:29

@novotny: köszi, igen, van pár módosítás, amit mi is szükségesnek tartunk (a kattintható fejezetek az egyik ilyen). az átméretezhetőség lehetséges, most a sok fejezet miatt lemondtunk róla. az ötletet köszi, szólok a fejlesztőknek :)