Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ciklusok

Címkék: onlinemarketing

2012.07.23. hétfő 22:34 Konrad

ID-10022322.jpg

Napok óta azon gondolkozom, vannak-e az internet fejlődésének ciklusai. Elsősorban a tartalom, tartalomszolgáltatók, online szolgáltatások fejlődésére gondolok. Mert van ugye az a folyamat, ami a fejlődés maga, és ami miatt beszélünk web 1.0-ről, web 2.0-ról és így tovább. Aztán szokás felhasználói számok alapján nézegetni a változásokat, esetleg a divatos irányzatokat is meg lehet nézni.

Például az utóbbi pár évben volt egy bummja a blogoknak, aztán a kapcsolati háló oldalaknak, majd jöttek a kuponos oldalak. Ezek mind olyan, pár évente megjelenő irányzatok, amiket nevezhetünk divatirányzatoknak is, de ha csak azt nézzük, hogy megjelent egy új irány, az felfutott, majd beállt egy szintre, és ott már nem is annyira érdekes (a fejlődés szempontjából), akkor ezeket a felfutásokat nevezhetjük egyfajta ciklusoknak is. Vagyis az a prekoncepcióm, hogy olyan 2-3 évente megjelenik valami új, ami aztán felfut, érdekes lesz, berobban stb., és egy idő után (újabb 2-3 év) jön a következő.

Márpedig ha így van, akkor lassan megint figyelhetünk, mi az, ami az igazi újdonság.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr504673981

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ciklusok 2012.07.24. 08:39:02

Napok óta azon gondolkozom, vannak-e az internet fejlődésének ciklusai. Elsősorban a tartalom, tartalomszolgáltatók, online szolgáltatások fejlődésére gondolok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2012.07.23. 22:51:33

Igen, szerintem is van. Bár sokan azt mondják, hogy a Facebook után nem lesz új boom az interneten, én azért reménykedem benne :)

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2012.07.24. 14:46:39

Jó meglátás! Sok mindenben megfigyelhető ez a ciklikusság, miért pont az online világ lenne kivétel?

Szerintem a 2-3 év erős általánosítás, de megállhatja a helyét az USA-ban, lassabb piacokon ennél szerintem tovább tart a váltás.

Zoltán Varjú · http://szamitogepesnyelveszet.blogspot.com/ 2012.07.24. 18:19:09

Technologiai szempontbol a web2.0 resze a kozossegi media is, a web 3.0 a szemantikus webet fedi, az uj cucc pedig a big data manapsag. A szemantikus es a kozossegi/user centered web kb egy idoben jelent meg az ezredfordulon, es 2004/05 kerul kezdtek beerni, a big data kb ket eve van felfutoban.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.07.24. 21:30:17

@RolFic: Igen a ciklikusság "offline" is megfigyelhető...szerintem a google féle szemcsi-é lehet a jövő és hasonló más kütyüs-webes megoldásoké


süti beállítások módosítása