Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Üzleti blogolás 2012-ben

Címkék: blog ajánló business blog előadás

2012.11.08. csütörtök 23:28 Konrad

Tegnap tartottam egy előadást arról, hogy mennyiben változott meg az üzleti blogolás mára. Én ezt a blogot 2005. óta írom, és akkoriban már sokat beszéltünk arról, mire is jó az üzleti életnek a blog. Eltelt 6-7 év, és mára látszik, kb. hova jutottunk. És még egy dolog látszik: a blog nem való mindenkinek.

Az előadás elejét egy Lenin képpel kezdtem. Ennek nem az az oka, hogy bolsevik lennék (távol áll tőlem, igazán), hanem mert tegnap november 7-e volt, a Nagy Októberi Szocialista Forraalom időpontja - amiről rengeteg mendemonda, félinformáció és mese létezik, ezek jelentős részét tanították is, mint történelem. De ha már akkor is lettek volna blogok, akkor bizony most sokkal pontosabb képet alkothatnánk arról, mi is történt. Mert bár az üzleti blog nm napló, de ad egy lenyomatot az akkorról és az ottról.

És íme az előadás diái: 

Business Blog 20121107

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr734898106

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2012.11.09. 13:48:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2012.11.08. 23:33:19

E-mail, blog, Facebook - ma ez megy kis- és középvállalati szinten, ami megfizethető és hatékony. Amúgy bírom az 1-2 szavas prezijeidet :) Hallottam jó konfot csinált a Nóra és sokan voltatok.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2012.11.09. 08:39:34

Egyetértek azzal, amit írtál, mindazonáltal nem felejthetjük el megemlíteni azt a netes környezetet, amiben a blogok működnek.
Számomra óriási döbbenet volt rájönni, hogy kis hazánkban még a blogolás is más, mint máshol. Angolszász országokban a blog nem a frusztráció kiélésének területe a kommentezők számára, és az általam olvasott blogok sem öncélúak. Szólnak egy szakmai témáról, jól körüljárva, a kommentezők java része pedig nem azért ír be általánosságokat, hogy a blogger forgalmát saját honlapjára átterelje, hanem mert tényleg van is mondanivalója. Éppen ezért ott kevesebb a belterjesség is, a bennfentes szöveg.
A kérdés az, hogy kikhez akar szólni az ember. A szakmához vagy a laikusokhoz. Ennek megfelelően érdemes megválasztani az eszközt.
Ez a tanácsadói, szakmai jellegű dolgokra vonatkozik.

A kkv-k más kategória. Sok éve dolgozunk velük, és ahogy nem volt sem idejük, sem íráskészségük a blogolásra régebben, úgy a nagy részüknek nincs ideje a Facebookozásra sem. Dolgoznak, már amelyiküknek van munkája... Bár ma nagy divat túllihegni a Facebookot, részemről én még nem vagyok meggyőzve, hogy annyira létszükséglet - és egyre kevésbé haladok a meggyőződöttség felé.:)))


süti beállítások módosítása