Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az email kapu

Címkék: email marketing

2012.11.22. csütörtök 23:25 Konrad

ID-10053747.jpg

Van jópár olyan weboldal, aminek a népszerűsítéséhez email marketing eszközöket használunk. Ilyenkor természetesen mérjük is a kiküldést, mikor mivel tudjuk. Ha saját az email adatbázis, akkor a hírlevél küldő programmal, ha külső adatbázisról küldünk, akkor pedig a Google Analytics segítségével

Nézegetve a látogatottsági adatokat, azt lehet észrevenni, hogy jó pár nappal a kiküldés után is érkeznek látogatók a hírlevelekből. Ez a jó pár nap akár lehet egy hét is, vagy több. De ahogy haladunk előre az időben, azt vesszük észre, hogy egyre magasabb a visszatérő látogatók aránya. Vagyis olyanok kattintanak a hírlevélben, akik már jártak nálunk. Mi lehet ennek az oka?

Azt hiszem, a magyarázat egyszerű: vannak, akik az ilyen reklám emaileket használják arra, hogy ha elkezdenek emiatt használni egy szolgáltatást, akkor ennek segítségével lépjenek be. Vagyis az oldal használatához előbb belépnek az email programba, megkeresik a levelet, és katt a linkre.

Ez egyrészt egy érdekes felhasználói szokás, érdemes tudni, ilyen is történik. Másrészt viszont van némi veszélye is: egy idő után lehet, elfelejtenek belépni, túl mélyre kerül a levél stb. Elveszítjük a látogatót. Mit lehet csinálni? Természetesen pl. új emailt kiküldeni, ha módunk van rá. De ez nem mindig adódik, így érdemes egy olyan landing page-et illeszteni a levélhez, amit mondjuk a kiküldés után 4 nappal megváltoztatunk, és odarakunk valami olyan szöveget, hogy helyezze el a könyvjelzők közé az oldalt.

Igaz, ezzel a nem saját gépet használókat még nem fogtuk meg, de sokakat már igen. És ez is egy kis lépés lehet, ami növeli a látogatottságunkat hosszabb távon.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr854920826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2012.11.23. 11:14:54

Konrád, az a baj, hogy ez most kicsit melléfogás :)
Igen, ilyen is lehet, amit mondasz, de ha valaki emailből jött, és utána direktként tér vissza (bookmarkolt, vagy címsorba gépel, vagy a böngésző utoljára bezárt/leggyakrabban látogatott funkcióját használja) akkor is emailes lesz.
ugyanis ha nem kap referrer infót (direkt látogatás) de még ott a cookie, amit az emailből kapott, akkor a cookie referrer adatait fogja használni egészen addig, amíg az felül nem íródik (vagy nincs beállítva a "nooverride")

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.11.23. 11:46:46

@kohana: neked teljesen igazad van, ha csak Analyticsel mérnénk, de a hírlevélküldő is ezt mutatja, így a két adatból következtettem a fentiekre. De köszönöm, fontos kiegészítés, amit írsz.

Deli Norbert - HD 2012.11.23. 17:41:13

A legegyszerűbb, ha a Többútvonalas csatornákban megnézzük, hogy mennyien voltak az e-mail-direkt útvonalat bejárók.


süti beállítások módosítása