Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Sikerre éhesen

Címkék: ajánló ebusiness

2012.12.07. péntek 09:24 Konrad

digitalis-sikertortenetek konyborito 3D 300x300.jpg

Tavaly jelent meg Dunder Krisztián könyve, a Digitális sikertörténetek. Több olyan ismerősöm is van, aki ezt bibliaként forgatta, forgatja: mi lehet a siker útja, ami elvezette ezeket a cégeket odáig, hogy egy ilyen könyvbe is bekerülhettek.

A könyv, azt hiszem, sikeres lett, a jó név jó ómennek bizonyult. Így idén megjelent a második rész is: Digitális sikertörténetek 2. A könyv tematikája most elsősorban az e-kereskedelem, és akik benne szerepelnek:

  • Bónusz Brigád, a vezető hazai kuponos bónuszos oldal
  • Shopline, lánykori nevén Bookline, az egyik legismertebb hazai általános (bár elsősorban a könyves területről induló) webbolt
  • Extreme Digital - a sok üzlettel rendelkező elektronikai vállalkozás egész biztosan sokkal kisebb szereplő lenne a nagyon erős webes jelenlét és webáruház nélkül
  • G-Roby - az élelmiszerek netes rendelésének úttörője, amit sok ismerősöm azért szeret, mert az ásványvizet is felviszik az emeletre...
  • Port.hu - nem hiszem, hogy be kell mutatni, ha valaki moziba megy, a tévéműsor érdekli vagy bármi más program, ezt használja
  • Szállás.hu - a hazai szállásfoglalás kiemelt szereplője az interneten

A könyv szerintem annyira "erős", hogy bátran ajánlható karácsonyi ajándéknak is a partnerek felé. Aki olvasta a tavalyit, annak mindenképpen meg kell ezt is vennie, aki még nem olvasta, az kezdheti ezzel is. Tanuljunk belőle, lehessen még sok-sok része a könyvnek

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr474952164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2012.12.07. 14:33:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joskafiser 2012.12.11. 08:15:01

hm, hat azert fura ez. nem gondolom hogy hatalmas meglepetesre es/vagy oooriasi titokra derulhet feny olyan oldalak mukodese kozben, amik mogott multik, vegtelen penz vagy mediabirodalom all.

szerintem igy nem nagy etvasz latogatott oldalt csinalni. tessenenek olyanrol irni, amikor kapcsolati halo v vegtelen penz nelkul alkottak vkik vmi jot es az azert futott be, mert jo esetleg egyedi.
ja, h a magyar internetes kozeg ezt (meg mindig v egyre inkabb) nem teszi lehetove az mas kerdes :)))

a konyvhoz mindenesetre sok sikert a szerzonek.

Mundr 2012.12.11. 15:01:13

Pont ezt akartam írni joska. Pénzt csak pénzből lehet csinálni ilyen hamar (pl: bónuszbrigád). Volt, van egy csomó ugyanazon kaptafára épülő oldal akinek nem állt rendelkezésre elegendő tőke. Meg is szűntek vagy vegetálnak.

ZoborG 2012.12.12. 09:25:20

Majdnem maximálisan osztom a véleményetek. Annyit azért hozzá tennék, hogy ha van egy ütős ötlet, akkor van arra lehetőség, hogy befektetőt is találj hozzá.

Jó netes oldalhoz kell a jó ötlet, kell a tőke, és kell hozzá idő.

Persze hype elérhető egy-egy témában kis befektetéssel is, de ezekre egy év múlva nem is emlékszünk.

Ardó 2013.01.02. 16:25:08

@ZoborG: nem, amit mondasz az konkretan _NEM_ igaz. amugyis onmagaban utos otlet nem letezik. otletek ujragondolasa es ujramegfogalmazasa letezik.

semmit nem szamit ha jo otleted van. sot , az sem szamit ha hihetetlen jo oldalad van, ami a jo otletedre epul. mivel az emberek nem erik el _nagy_ tomegben.
mo-n befekteto nincs. ilyenhez plane nincs. sikeres akkor vagy ha tol az index/sanoma, vagy vmi miatt a fb kozeg, vagy vegtelen penzed van vagy mediaugynoksegeknel haverod.

15 ev tapasztalat. az sok.

ZoborG 2013.01.15. 10:05:47

@Ardó: Elgondolkoztam azon, hogy mi az ami szerinted nem igaz.

Valószínűleg azzal nem értesz egyet, hogy egy jó ötlethez lehet befektetőt találni.

Lássuk csak.

Mitől jó / ütős egy ötlet? Akkor, ha rá lehet építeni egy működő üzleti tervet. Ha van működő üzleti terv hozzá, akkor lehet befektetőt találni hozzá. Ha nem lehet rá üzletileg építkezni, akkor semmit sem ér az ötlet.

ps.: Egyébként attól, hogy valamit nagybetűvel írsz, nem feltétlenül jelenti, hogy igazad van.

Ardó 2013.01.15. 13:48:01

@ZoborG: nem errol van szo. joval osszetettebb dolgok ezek.

a "ha van egy jo otleted..." post kommentjei kozt kifejtettem bovebben.


süti beállítások módosítása