Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

200 millióan a LinkedIn-en!

Címkék: közösség LinkedIn

2013.01.09. szerda 22:00 Konrad

linkedin-logo.jpgBánki Tamás blogján láttam ma, hogy a LinkedIn elérte a 200 millió felhasználót. Ez, tudván, hogy a LinkedIn nem általános közösségi média oldal (mint amilyen a Facebook, a Twitter vagy a Google+) nagyon értékes hír. Értékes, mert a LinkedIn a pénzről szól, még akkor is, ha azt úgy fordítjuk le, üzleti kapcsolatok hálózata.

Hiszen az üzleti kapcsolatok jelentik az igazi pénzeket. Ha tudjuk, kivel akarunk kapcsolatba kerülni, akkor a LinkedIn segíthet megtalálni az illetőt, akár közvetlenül akár ajánlás útján. És minél több ott az ember, annál nagyobb az esélye annak, hogy meg is találjuk.

Persze a LinkedIn is változik folyamatosan, fejlődik, és a növekedés mellett az aktivitás is fontos. Így nem meglepő, hogy olyan (spamgyanús) megoldást is bevezettek, mint az ajánlása (illetve Endorsement) funkció. Ez nekem kicsit ahhoz hasonlít, mint amikor wiw-ből iwiw lett, és elkezdtünk kapni leveleket is az iwiw-től, hogy ki jelölt be vagy ki küldött üzenetet. Mert eddig a LinkedIn nem volt annyira bőbeszédű, de ezzel a funkcióval azért sokkal több lett az utóbbi hetekben az interakció. Ez lett egy kicsit a Facebookból megismert Like funkció, csak máshogy megfogalmazva. Kérdés, kilépnek-e ezzel cikkek irányába is.

Egyébként Tamás berakott egy infografikát is (ezt most nem mellékelek, tessék nála megnézni), amiből talán a legmeglepőbb adat a leggyorsabban növekvő országok, és azon belül is az első helyen álló Törökország. Sokfelől hallom, hogy Törökország egy iszonyúan gyorsan fejlődő piac, és most ez is azt igazolja: érdemes rájuk figyelni. És egyáltalán nincsenek messze! Főleg a LinkedIn-en keresztül.

Mi, magyarok, egyelőre max. 300 ezren használjuk. Ez bizony nem sok. Talán érdemes lenne elgondolkozni azon: nem kellene ezt kicsit saját célból is erősíteni? Hiszen minél nagyobb a hazai közösség, annál nagyobb az esélye, hogy az üzleti folyamatokban is haszna lesz a LinkedIn-nek.

Szóval, 200 millió. Azért ez nem rossz szám!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr945008990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 200 millióan a LinkedIn-en! 2013.01.10. 12:26:06

Ha tudjuk, kivel akarunk kapcsolatba kerülni, akkor a LinkedIn segíthet megtalálni az illetőt. És minél több ott az ember, annál nagyobb az esélye annak, hogy meg is találjuk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2013.01.10. 15:54:33

Én már többször elhatároztam, hogy regisztrálok a LinkedIn-re, de végül mindig letettem róla.
- Nem keresek állást.
- A saját cégem pátyolgatom, tehát nincs olyan titkos vágyam, hogy egy leendő munkaadó így találjon rám.
- Spannolásra nem akarom/tudom használni.
- Ha nagyon spannolhatnékom lenne, arra ott van a Facebook.

szóval én még nem jöttem rá arra, hogy ez miért is lenne jó nekem...

Bánki Tamás | DrLinkedin.hu · http://DrLinkedin.hu 2013.01.10. 16:23:02

Sajnos a cikkben megjelölt maximum 300 ezer még nem igaz, de rohamosan közelítünk, mert míg tegnap 283 195 magyarországi felhasználó volt, addig mára már 283 436-ot mutat a számláló.

Bánki Tamás | DrLinkedin.hu · http://DrLinkedin.hu 2013.01.10. 16:24:45

@szűkebb pátriárka: kérdezz! felelek :)

Például arra is jó, hogy üzletfeleket találj, vagy gondolatébresztő beszélgetéseket kezdhess komoly szaktekintélyekkel.

Tényleg kérdezz!

szűkebb pátriárka 2013.01.10. 19:39:33

@Bánki Tamás Linkedin-Kepzes.hu: az utóbbit hogyan kell elképzelni?
Írok privát üzenetet egy idegennek? Vagy vannak belső fórumok?

Bánki Tamás | DrLinkedin.hu · http://DrLinkedin.hu 2013.01.11. 14:50:53

@szűkebb pátriárka: Csoportokban is, igen, vagy privát üzenetet írsz, eseteg valaki - közös kapcsolat - megosztja a profilod. Van egyéb lehetőség is.


süti beállítások módosítása