Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vedd komolyan!

Címkék: onlinemarketing email marketing

2013.03.28. csütörtök 22:12 Konrad


ID-100144468_l.jpgA Totalcaron jelent megy egy érdekes cikk arról, hogy autóvásárlási céllal megkerestek több kereskedést. A cikknek egyik tanulsága, hogy hányan és hogyan reagáltak - ez is érdekes önmagában -, de másik érdekes tanulság az a megkérdezés módja. Mert nem személyesen mentek a szalonokba, nem telefont használtak, hanem emailt.

És mindezt úgy, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb módja. Mert ugye az is - ma már az email a legtriviálisabb kommunikációs eszköz akkor is, ha vásárolni akarunk. Ez pedig azt jelenti, hogy igenis oda kell figyelni az emailekre, azokkal ugyanúgy kell bánni, mint a személyes ajánlatkérésekkel.

Mondjuk, alapban nem árt, ha a cég eleve ügyfélbarát. A cikk alapján már ebben is el-elbuknak a cégek. De ez valahogy össze is függ: ha fontos az ügyfél, akkor megbecsüljük annyival, hogy válaszolunk neki, nem? És attól, hogy emailt küld, még lehet az ajánlat kérése véresen komoly!

Hogy ez triviális lenne? Eddig én is ezt hittem. De a cikk alapján nem az: volt három olyan cég, amelyik egyáltalán nem válaszolt! Az mondjuk érdekelne, vajon mi lehetett ennek az oka... Talán megette a spam filter az emailt? Vagy egy nem olvasott email fiókba került? Vagy konkrétan le se szarják a netes érdeklődést? Nem vették komolyan az ajánlatkérést?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr225178925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.03.28. 23:15:48

Én gázt akartam kipucoltatni, 4 random szerelőnek küldött levélre 0 válasz érkezett.

De volt olyan, hogy ingyen akartam odaadni valakinek a xyszerelo.info (ahol xy egyenlő egy drága használati tárggyal), a Google találati listáján 2. helyen szereplő oldalt, csak hogy legyen egy újabb referenciám, ingyenes domaint kínáltam, tárhelyet, karbantartást, szerintetek kellett valakinek?

Épp a napokban fizettem ki rá egy újabb 2000 forintot domain megújítására, bár azóta is csak áll. Én meg hetente kapok levelet a kitett kapcsolatfelvételi űrlapról, ahol javítást kérnek. Most ennek alapján szerintem a magyar mesteremberek 90%-a megérdemli a süllyesztőt, két csavar meghúzásáért 30.000 forintot elkérni az megy, de tenni valamit az üzlet érdekében, az már nehezükre esik..

SzerződésSertés 2013.03.29. 04:23:04

Az angol Jaguár márkakereskedések sem különbek. 3-ból 2 egyáltalán nem reagált, a harmadik is csak 2 hónappal később válaszolt az e-mailemre. Addigra már megvolt az Audim, szóval köszöntem szépen a gyorsaságát..

Überspannung 2013.03.29. 09:11:00

@Vittore.: valószínűleg a két csavar meghúzásával is keresnek épp eleget. "okosba."

Madalina Rita 2013.03.29. 09:14:52

Autót nem e-mailben vesz az ember.

csőcsere 2013.03.29. 09:29:37

Nálam is kb. ugyanez az arány. Most újítunk fel lakást, az e-mailekre, ha reagálnak, akkor is az jön ki belőle, hogy telefonáljak.

Van pozitív példa is, egy debreceni fûrdőszoba szaküzlet, a Laguna Lux, érdemes őket kiemelnem. Nagyon-nagyon korrektül kezelték, hogy szállítás közben eltört 3 nagy lap, drága lapok. Az olasz area manager, aki épp ekkor jött ide, hozta személyesen a lapokat a hóna alatt, 2-vel többet, mint ami eltört. Szóval a lagunásokkal MINDENT e-mailen beszéltem meg, az érdeklődéstől kezdve a megrendelésig, a panaszkezelésig és a rendezésig. Debreceniek, én Érden lakom, minden lement e-mailen keresztül.

Sank 2013.03.29. 09:33:24

Az kiderül,hogy a cikkben szereplő fiktív úr válaszolt-e a kiadott ajánlatokra? Az is megérdemelne egy cikket,hogy hány elküldött ajánlatra érkezik válaszlevél.10-ből 9-re,annyi sem érkezik vissza ,hogy KÖSZÖNÖM.

dr kíváncsivagyok 2013.03.29. 09:43:20

Pénteken elromlott a mosógép .Hívtam a márkaszervizt . Azt mondták KEDDEN 9 és 14 óra között legyünk otthon , akkor tudnak jönni . Kedden délután 3 kor ÉN HÍVTAM őket . Azt mondták , ha nem érnek oda 5 - ig , akkor CSAK MÁSNAP jönnek . SZERDA DÉLUTÁN 5 - ig se telefon , se szerelő !!!
Csütörtökön elküldtem őket a jó kurva anyjukba....és hívtam másik szerelőt .

ancsika 2013.03.29. 14:39:33

Bizony-bizony, a sok érdeklődő akinek hétfő reggel 9-kor kipattan a fejéből, hogy ír egy emailt gyorsan sok cégnek, hogy majd kitalálják a gondolatait...

azonnal, nyomban meg illatos emailben érkezzen az ajánlat, mert máskülönben...

10-ből 9 csak unatkozik, az az 1 meg telefonál, mert tényleg akar is venni, nem csak szeretne

Magyarországon ez így működik még egy ideig.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.03.29. 16:20:00

nem teljesen értem miért lenne komolytalan egy ajánlatkérés amiatt, hogy emailen érkezik.
azért, mert eddig telefonon vagy személyesen jött? Vagy mert ha telefonfelemelésnyi fáradtságot se vesz a vevő, akkor már biztos nem is kell neki eléggé?
Értem én, hogy a nagy többség, még nem úgy működik, mint én, vagy a huszonéves nemzedék jó része - hogy csak az a szolgáltató létezik a számára, ami van online, és lehet neki levelet írni.
Én személy szerint utálok telefonálni, amit lehet emailen intézek.

Annak mondjuk igazat adok, hogy ha kimegy sok ajánlatkérés, akkor utána illene az ajánlatkérőnek is visszaszólni. A legkorrektebbnek egyébként azt tartom (szolgáltatóként) mikor már az első levélben leírja, hogy több helyről is kér ajánlatot. (bár az már nem szép, ha ezt azért teszi, hogy még lejjebb szorítsa az árat, kiemelve, mennyire árérzékeny)

Nekem egyébként volt tapasztalatom a MINIvel is: részt vettem egy facebookos játékukban, amellyel kedvezménykupont lehetett letölteni (500-800ezer kedvezmény).
Nem sokkal év vége előtt (addig volt érvényes) felhívtak, hogy waccap. mondtam, hogy sajnos mégse jött idénre össze a keret, de ettől még érdekel a téma, abban maradtunk, küldenek katalógust.
Azóta se ért ide. pedig a telefonbeszélgetés után azt hittem, milyen jól is csinálják.
Mondjuk náluk igazából tök mindegy, milyen az ügyfélkezelés, nem annak minősége miatt akarok Minit venni :)


süti beállítások módosítása