Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • hullajelölt88: @Wabbit: próbáltál fészbúkra, ugyanarról a gépről, több példányban regisztrálni? A másodikhoz már ... (2017.05.17. 07:11) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Wabbit: Nem vagyok feltétlen híve sem a marketing szakmának sem annak, ahogy ez jelenleg uralja, mondhatni... (2017.05.17. 06:22) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @Whiteman: A szólásszabadság nem sérül, hiszen mindenki írhat. Egyszerűen van egy olyan felület, a... (2017.05.07. 19:17) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Whiteman: Érdekes felvetés. De miert kap valaki engedélyt? ill akkor lottek az ugymond szolasszabadsagnak. E... (2017.05.07. 19:12) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @hullajelölt88: valójában nem teljesen korlátozod. Mindenki hozzászólhat, csak az ellenőrzöttek el... (2017.05.07. 18:55) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (542) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (127) fórum (6) gépház (90) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (201) kreatív (107) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1101) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (319) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (241) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (236) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mi legyen a nyeremény?

Címkék: onlinemarketing facebook

2013.04.21. vasárnap 21:34 Konrad

ID-10095931.jpgA már említett MediaQ kutatásnak egy másik érdekes része volt az, ahol azt kérdezték meg, milyen nyereményeket szeretnek a Facebookozók. Őszintén megmondom, nem lep meg az eredmény, de mindenképpen érdekes.

Ön milyen témájú, közösségi oldalon indított nyereményjátékon vesz / venne részt szívesen? - volt a kérdés.

60% vásárlási utalványt, 41% telefont, tévét, számítógépet vagy zenejátszót, 40% termékcsomagot, 37 és fél% vásárlási kedvezményt, 35% utazást, 33% garantált kis ajándékot, 32% mozi vagy színházjegyet illetve ingyenes kipróbálási lehetőséget, 29% koncertre vagy sporteseményre belépőt.

23% válaszolta azt, hogy semmilyen nyereményjátékon nem venne részt - ilyen is van, és nem is kevés.

Érdekesek ezek a számok, és főleg az az érdekes, hogy a Facebookozók mennyire szeretik maguk kiválasztani az ajándékot - a vásárlási utalvány ugyanis majdnem olyan, mintha pénzt adnánk. Elvileg a sok kis garantált ajándék sem rossz, de azzal alig fele annyi embert mozgatunk meg...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr585238165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.04.21. 21:56:38

aztán a mi legyen a nyeremény kapcsán ne feledkezzünk meg arról is - amiről szintén volt szó - hogy 1-1 rosszul kiválasztott nyeremény olyan tömegeket húzhat be, akiket nem akarunk, és aztán csak győzzük tisztogatni az FB oldalunkat...

Szóval ne csak azon gondolkodjunk, hogy tárgynyeremény vagy ajándékutalvány legyen, hanem azon is, hogy olyasvalami legyen, ami a célcsoportunkank szól.

ilyen szempontból a vásárlási utalvány épp ezért jó, mert a mi termékeinket adja (bár ő választja ki, melyik termékünket akarja, de másra ugye nem költheti), így csak olyanok fognak érte beszállni, akik ténylegesen érdeklődnek a termékeink iránt.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.04.21. 22:03:28

@Konrad: azt hiszem, ők a megélhetési trollok, és róluk is volt szó :)
a nagy tömeg azért nem ilyen, azt hiszem (szeretném hinni)