Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nyomokban mogyorót tartalmaz

Címkék: onlinemarketing közösség

2013.05.19. vasárnap 22:22 Konrad

nonutella.jpgÉrti ezt valaki? Mi késztethet egy világcéget arra, hogy megszüntessen 2013-ban egy közösség által szervezett eseményt? Mi lehet az az ok, ami jogászkodásra késztette őket, ahelyett, hogy mögé álltak volna? Más márka összetenné a két kezét (némi képzavarral élve), ha kicsit is jobban figyelnének rájuk a rajongók, itt meg egy hét éve tartó eseményt zárat be a Ferrero. Tud valaki a hátteréről a dolognak?

Miért?

A World Nutella Day-t, vagyis a Nutella Világnapját 2007 óta rendezik meg, szervezése jobbára az interneten folyik. Az idén február 7-ére meghirdetett esemény honlapján lévő felhívás szerint a világnapona  mogyorókrém fanatikus rajongói Nutellával készült ételeket készítenek, vagy mogyorókrémevő versenyt hirdettnek, esetleg olyan bulit szerveznek, ahol az édes krémből lehet falatozni.

Jó esély van arra, hogy a hét éve zajló nem hivatalos világnap többé nem lesz megrendezve, mert a Nutellát gyártó Ferrero cég jogászai felszólították a NutellaDay.com üzemeltetőjét, hogy zárja be a honlapot, és minden azzal kapcsolatos közösségi fiókját is törölje.

(Forrás)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr435307619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.05.19. 22:28:13

nem értik a social mediat vagy kell nekik a domain?
de lehet, hogy ők nem szeretik a nutellát :D

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.05.19. 22:30:58

Szinte biztos van vmi a háttérben - ezért nem is írom le az instant véleményemet. Szerintem újra fogják indítani ő maguk, csak a domain és a közösségi oldalakat akarják így megszerezni vagy eltávolítani az útból. Utána majd vmi frappáns kommunikációval kimentik magukat. Ez még csak a kezdet, figyeljük, mi fog történni...

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2013.05.19. 22:31:34

Ez van, amikor a cégnél a jogászoknak erősebb a lobbija mint a marketingnek.

Operatív Thetán · http://j.mp/1u0EcWA 2013.05.19. 23:21:38

Jó pár éve volt, így pontos részletekre nem emlékszem, de a Nintendo is csinált ilyet, hogy letámadott és bezáratott egy rakás rajongói oldalt, mert a domainben a védett márkanevük szerepelt. (Nem tanultak az esetből, a napokban a YouTube-on támadták le a rajongóikat, ráadásul azzal a szöveggel, hogy "jó fejek", nem szedetik le a játékaikról készült videókat, csupán telerakják a saját hirdetéseikkel, illetve minden rajtuk már futó reklámpénzre igényt tartanak.)

Szerintem az effajta öntökönszúrások mögött a hozzá nem értés és a jogászi túlbuzgás mellett leginkább olyan paranoia lehet, hogy ha nincs a kezükben a kontroll, egy rajongói oldalon bármi megtörténhet, akár komolyabb márkarombolás is. Lásd azt az esetet, amikor valamelyik multi oldalán táskát lehetett tervezni, és elég sok volt az obszcén nevezés, amik komoly hírverést kaptak, bizonyára egy-két marketinges feje bánta.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2013.05.19. 23:23:38

Ez a marketing jelene. Amikor azt tudják kiötleni a tanult marketing szakemberek, hogy "nyílászáró értékesítés kedvezményes áron". Azt már nyugodtan zseninek lehet nevezni, amelyik képes eljutni oda, hogy "olcsó ajtó, akciós ablak". Egy normális világban Wolf Gábor okafogyott lenne.

Disclaimer: nem értek hozzá, csak amit az "utcán" látok, azt tapasztalom, de az siralmas.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2013.05.20. 05:52:30

@ern0: "Mintha csak magam mondtam volna, Vánnyadt Vánnyadtovics Vinyov!"

Uni1002 2013.05.20. 08:09:17

"Vigyázat, nyomokban mogyorót is tartalmazhat"!

-olvasom az egyik multinál vásárolt félkilós sózott mogyorós zacskó hátoldalán.
Hatféle nyelven is ráírták...


süti beállítások módosítása