Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Na. Zavarj.

Címkék: hiba onlinemarketing weboldal

2013.11.19. kedd 23:41 Konrad

ID-10062130.jpg

Képzeld el azt, hogy belépsz egy kávézóba, és amikor leülnél, eléd ugrik egy hosztesz, kezében egy jegyzettömbbel, és azt mondja: Add meg az adataidat! Mi az email címed? Hol tudunk majd elérni?

Te mit csinálnál? Mi lenne az első gondolatod? Nos?

Én azt mondanám, legalább annyi időt kérek, amíg egy kávét megiszok, aztán majd eldöntöm, akarom-e, hogy tudják, ki is vagyok. De azonnal mindent? Mire föl?

És ha ugyanez történik egy ingatlanirodában? Vagy egy könyvesboltban? Nos? Nem lenne iszonyúan zavaró?

Ugyanez az interneten az azonnal, belépéskor felugró ablak. Már éppen nézném az engem érdeklő infót, és hopp, egy feliratkozás mező betakar. Mint egy gyomorszájas ütés, fordulok is kifelé, vagy legalábbis fejvesztve keresem a lezárás gombot. És már nincs jó kedvem...

Azt vajon felmérte a popup kitalálója, hogy mennyire veszít el látogatókat egy ilyen megoldás? Felmérte, hogy talán pont az értékesebb vevők szaladnak el hátra se nézve?

Nem állítom, hogy nem lehet így eredményeket elérni. Lájkokat, emaileket be lehet gyűjteni. De nem lesznek igazán hatékonyak. Sőt. Véleményem szerint ezt nem így kell csinálni. A hírlevél feliratkozás, a lájk akkor jó, ha valóban meg akarja adni az ügyfél ezt nekünk, és ha ezt nála kiérdemeljük. Akkor ér valamit. Egyébként... bullshit.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr175644848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.11.20. 01:02:46

Ezért kell késleltetve feldobni a pop-up -ot.

Aztapaszta 2013.11.20. 07:29:52

@$Norbert$: az is zavaró, nagyon utálom

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.11.20. 08:08:32

A késleltetve feldobás még gázabb, mert akkor már csinálsz is valamit az oldalon, nem csak akarsz.
Én is rettentően utálom, de azért jól meghatározható azon weboldalak köre, ahol használják, és ilyet keveset használok (kuponos oldalakon nagy gyakorlat pl).
egyébként arra jó, hogy sokszor úgy eldugják az x-et, hogy azt hiszi az ember nincs is...
ha már nagyon kell ilyet dobálni, akkor tegye mikor bezárom a böngészőablakot, bár az sem hiszem, hogy hatásosabb lesz...
(BTW, ezzel még szépen lehet csinosítani a bounce raten is, ha mérik egyáltalán akárhogy :) )

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.11.20. 09:08:40

Nem tudsz annyit késleltetni, hogy ne zavarjon :) Ahhoz nagyon értékes tartalom kell, olyan esetekben viszont én személyesen keresem, hogy hol lehet feliratkozni.
Annak meg nem tudom, van-e értelme, hogy ha épp kicsit érdekel valami, feliratkozom csak azért, hogy tűnjön el a popup, viszont azonnal megnyomom a leiratkozás linket és még ugyanazzal a mozdulattal spamnek jelölöm.


süti beállítások módosítása