Kitört a nyár, és ez éppen jó alkalom arra, hogy elkezdjünk készülődni az év végére. Nagyon sok olyan terület van, ahol az év utolsó 3 hónapja adja az éves forgalom több mint felét. Ahhoz, hogy ezt valóban sikerüljön elérni, akkorra már elő kell készülni. Az internetes…
Kellemes Karácsonyt!
Címkék: onlinemarketing weboldal
2013.06.15. szombat 23:32 Konrad
1 komment
Kutakodás
Címkék: onlinemarketing kutatás facebook
2013.06.14. péntek 18:21 Konrad
Sok dolgot érdemes kutatni az online világban is. Jobbára olyan dolgokat, amiket nem lehet vagy nem érdemes mérni. De van egy csomó adat, ami nyilvánosan is elérhető. Ilyen például az, hogy hányan használják a Facebookot és az is, hogy hányan iwiw-eznek. A Facebook készséges, és a…
6 komment
Z-zzzummmm!
Címkék: mobil onlinemarketing telefon mobil marketing
2013.06.13. csütörtök 23:46 Konrad
A Telenor jóvoltából egy hete telefont cseréltem (ezúton is köszönöm), és a Sony-Ericsson Xperia Arc-om helyett egy SONY Xperia Z-t kezdtem elhasználni. Még mindig megdöbbent, mennyire egyszerű a váltás, ha Androidos készüléket cserélek - lényegében egy telefonkönyv lementés…
2 komment
Figyelj oda!
Címkék: onlinemarketing szövegírás
2013.06.12. szerda 21:08 Konrad
A tegnapi államvizsgán volt egy dolgozat, ami tele volt elgépelésekkel. Még a dolgozat címében is volt egy! Annyira feltűnő volt, hogy mindkét bíráló ki is emelte, mint hibát, és jól láthatóan rontotta az eredményt ez az amúgy formai hiba. Azt hiszem, nem kell túlmagyarázni,…
4 komment
Definíció szerűen
Címkék: onlinemarketing
2013.06.11. kedd 23:45 Konrad
Most, hogy tart a vizsgaidőszak és javítom a teszteket, amit a hallgatóimmal írattam, el kell azon gondolkoznom, mennyire lehet definíció szerűen tanítani az online marketinget. Ez egy gyakorlati tudást feltételező dolog, és mint ilyen, az elméleti része nem annyira fontos első…
Szólj hozzá!
Szubjektív
Címkék: onlinemarketing weboldal
2013.06.10. hétfő 22:27 Konrad
Szinte minden mérhető az interneten, szokták mondani. Szinte minden, de egy dolog biztosan nem: az ízlés. Azt persze meg tudjuk mérni, hogy egy adott célcsoportnak mennyire tetszik valami, de valójában csak össze tudunk hasonlítani dolgokat, mert az jobban megy, vagyis azt tudjuk…
Utolsó kommentek