Mert ugye az számít, amit a számok mondanak, igaz? Kár is lenne mögé nézni... vagy mégse? Szabó Ákos (Adaptive) a napokban morgolódott azért, mert az egyik hazai vezető tartalomszolgáltató sajtóközleményében finoman fogalmazva furcsa adatok szerepeltek. Valaki valahol valamit…
Kattintásfetisizmus
Címkék: hiba statisztika onlinemarketing
2013.09.26. csütörtök 14:59 Konrad
1 komment
Rossz kampány
Címkék: onlinemarketing kampány
2013.09.25. szerda 21:42 Konrad
Minden kampánynak van tanulsága. A sikereseknek is, de a sikerteleneknek is. Sőt, a sikertelen kampányok tanulsága sokszor hosszabb távon többet érhet. Ezt azért kell elmondanom, mert természetesen nemcsak sikeres kampányaink vannak, hanem olyanok is, amik így vagy úgy, de nem jönnek…
Szólj hozzá!
Egy délután marketing
Címkék: onlinemarketing ajánló
2013.09.24. kedd 08:48 Konrad
Azt látom, hogy az online marketing egyre összetettebb eszköztára néha kicsit elriasztja azokat, akiknek ezt használniuk kell. A bőség zavar ez, de érdemes odafigyelni rá, hiszen ha meg is kérünk hozzáértőket egy-egy terület megvalósítására (pl. AdWords kezelésre vagy mondjuk…
Szólj hozzá!
Webanalitika és mérés képzés (x)
Címkék: onlinemarketing támogatott bejegyzés
2013.09.23. hétfő 09:00 Konrad
A jó tanfolyamokat szívesen reklámozom, főleg, ha ismerősök is előadnak benne. Ebben a képzésben pedig több ismerős is van... A HWSW és az ITFactory által szervezett tanfolyam ráadásul gyakorlat központú oktatás lesz, ami persze a témából kiindulva nem is igazán lehetne más.…
Utolsó kommentek