Ha elkészül egy csodás weboldalad, rendben van a tartalom, a design, keresőre is optimalizáltad, akkor még nem dőlhetsz hátra nyugodtan. Bár már lesz pár látogatód, bár már várható, hogy innen-onnan érkeznek érdeklődők, de messze nem használtad ki a lehetőségeket.
Egy weboldal olyan, mint egy szórólap (oké, nem egészen, de most egy kicsit fogadd el ezt az analógiát). Ha elkészült a 20 ezer szórólapod, és azt leraktad az asztalod mellé, meg mondjuk adtál pár darabot belőle ismerősöknek, akkor tartasz ott, mint amit fent leírtam. Jön egy-két látogató, de ennyi történik, nem több.
Ezt a sok szórólapot ki is kell szórni, nem igaz? Nos, a kampányok erre valók: a kampányok azok az eszközök, amelyek lényegében azonnal érdeklődőket hoznak az oldaladra. Kampányt írtam, és nem hirdetést, nem véletlenül. Egy hirdetés önmagában semmit nem ér. A kampány még akkor is több egy hirdetésnél, ha az csak egy helyen fut, egy helyen jelenik meg. Mert a kampánynak van célja, van egy tervezett folyamata, a kampányhoz készül a weboldaladon is valami.
Mai tippünk: ha üzleti sikerre vágysz, kampányokat kell futtatnod az interneten is!
Utolsó kommentek