Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online marketing tippek: ne legyenek kommentek?

Címkék: online marketing tippek

2014.07.20. vasárnap 18:42 Konrad

omt_blog.jpg

Idehaza is van több olyan blogger, aki kikapcsolta a blogjában a kommentezés lehetőségét. De vajon miért tette ezt, és tényleg van értelme egy ilyen lépésnek?

A kommentek kikapcsolásának több oka is lehet:

  • sok az olyan komment, ami sértő, káromkodást tartalmaz, nem illendő
  • a kommentek nem szoktak a témával foglalkozni, "elbeszélnek" a bejegyzés mellett
  • túl sok komment szokott lenni, de a bloggernek nincs ideje ezzel foglalkozni (moderálni, válaszolni)
  • túl kevés a komment, inkább más paltformokon szólnak hozzá (Facebookon, Twitteren)

Ugyanakkor a nyilvánvaló előnyök mellett érdemes a hátrányokat is végiggondolni:

  • ha vannak kommentek, de nem a blogban, akkor azok a blog felől érkezők számára elvesznek
  • a blog saját kommentjei évek múlva is elérhetőek
  • nem ritkán a kommentek értelmes kiegészítői a bejegyzéseknek, így azokkal válik az teljessé
  • a blog alapvetően az interakcióról szól, a kommentek negálása pont ezt szünteti meg.

Mai tippünk: ha indokolt, kapcsold ki a kommenteket a blogodba, de előtte gondosan mérlegelj!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr866525231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Néni 2014.07.20. 20:41:40

Legfontosabb az interakció fenntartása. A kommentek letiltásával a kommunikáció egyirányúvá zsugorodik. Mindenképp veszít az értékéből.

blash 2014.07.21. 01:57:45

@Néni: vicces volt latni par evvel ezelott, hogy az egyik majom elkezdte letiltani a kommentelest, es majmoltak...

midnight coder 2014.07.21. 07:13:44

Én az index.hu-n szoktam leginkább blogokat nézni. De az olyan blogokat ahol nincs kommentelési lehetőség csak kétszer nyitom meg: először, és utoljára.

különvélemény 2014.07.21. 09:53:23

Még 3 lehetséges és szerintem gyakori ok:

- a blogger el van szállva, és ugyan ő tolja a véleményét mások arcába, de más véleményére nem kíváncsi

- politikai okokból agitprop blogoknál

- marketing okokból reklámblogoknál (apple pl.)


süti beállítások módosítása