Számos olyan potenciális vevőnk lehet, akiket nem lehet elérni hagyományos médiamixel. Vagy azért, mert nincs tipikus viselkedésük (így csak úgy tudjuk célozni őket, hogy rajtuk kívül sok mást is elérünk, ettől válik ez drágává) vagy mert egyszerűen nem használják az általunk elérhető csatornákat. Pl. nem tévéznek, nem látogatnak olyan oldalakat, ahol tudunk hirdetni, stb.
Az ő elérésük egyik lehetséges módja, ha az ismerőseiken keresztül juttatjuk el az üzeneteinket. Ilyenkor jó, hogy vannak aktív és kommunikatív ügyfeleink: az evangelisták és a felelősök. Ők ugyanis gond nélkül elérik a bujkáló célcsoportunkat, és lényegében költség nélkül eljuttatják az üzenetünket (valójában ez sincs ingyen, hiszen evangelistákat nevelni kell, ellátni őket információval, stb.). Ez egyébként az az elsődleges ok, amiért majd el akarunk érni olyan embereket is, akik rendszeresen kommunikálnak, sokan figyelnek rájuk, de nem az ügyfeleink.
Mai tippünk: használd az evangelistáidat a rejtőzködő ügyfeleid elérésére!
Utolsó kommentek