A Tippekben már írtam a vírusról, a vírusvideók kapcsán. Érdemes azt elolvasni, az abban leírtak általában is igazak, nemcsak a videókra, hanem minden más kreatív megoldásra is.
A vírus-reklám lényege: létre kell hoznunk olyan videót, képet, szöveget, amit a felhasználók szívesen küldözgetnek egymásnak, és tartalmazza az üzenetünket is. Majd ezt követően el kell érnünk, hogy azt ténylegesen küldjék is egymásnak: el kell juttatnunk azokhoz a felhasználókhoz, akik már szívesen továbbküldik. Vagyis a vírus-reklám a kreatív készítésén túl média tervezést és elhelyezést is igényel!
Jó hír, hogy a közösségi média elterjedésével már bőven túlléptünk az e-mailben történő továbbküldésen. A Youtube, Facebook, Twitter mind partnerünk a vírus-reklám terjesztésében, és mára ez a fő csatornája ezeknek.
Mai tippünk: ha vírus-reklámot akarunk, ne felejtsük el, ez nemcsak annyi lesz, hogy csinálunk egy vicces képet vagy videót!
Utolsó kommentek