Már a termék magvetésnél is azt tettük, hogy megpróbáltuk ismert, közismert embereknél elérni, hogy rólunk, a márkánkról beszéljenek. De ezt megtehetjük úgy is, hogy nem adunk oda nekik semmit, hanem más módon érjük el, hogy mi a legyünk a kommunikációjuk tárgya: rólunk twitteljenek, blogoljanak, beszéljenek.
Több olyan módszer is van erre, ami nem arról szól, hogy pénzt adunk nekik (az sok esetben nem is működne). A sok ilyen módszer lényege mind az, hogy egyfajta exkluzivitást adunk, olyan dolgokba engedünk betekintést, ami pénzzel nem szerezhető meg.
Amikor a Chello egy új műsort késztett a Spektrum tévében a hálózatokról, még a műsorok bemutatása előtt megkeresett véleményvezéreket. Megmutatta nekik az adásokat, adott háttérinformációkat és lehetőséget arra, hogy a műsorok készítőit és szereplőit elérjék. Így kaptak olyan különleges lehetőséget, ami kellően inspiráló volt - és ennek megfelelően foglalkoztak is a műsorral saját csatornáikon.
Mai tippünk: érd el a befolyásolóknál, hogy rólad beszéljenek, ezzel is erősítve kommunikációdat!
Utolsó kommentek