Nem marketinges szemmel nézve sokakban visszatetsző lehet, ha egy cég csak azért csinál valamit, hogy ezzel növelje népszerűségét, ezzel próbálja meg elérni, hogy a fogyasztóinak a száma növekedjen. De ha máshonnan nézzük ezt a kérdést, akkor ezt felfoghatjuk úgy is, hogy a fogyasztóinak a véleménye, értékrendje a fontos a cégeknek, és saját tevékenységét is igyekszik ehhez igazítani.
Ha tehát több ügyfele lehet attól, hogy vigyáz a környezetre, akkor a cég előbb-utóbb környezet tudatos lesz. Számos példát lehet még erre hozni, de a lényeg minden esetben ugyanaz: a cég odaáll valamilyen ügy mögé, hogy ezzel megszerezze az elismerést és támogatást azoktól az emberektől, akik szívükön viselik, komolyan veszik az ügyet.
Ez a lényege az ügy marketingnek: ha odaállunk valami mögé, arról tudni fognak az emberek, beszélni fognak róla.
Mai tippünk: ha teheted, állj olyan ügyek mögé, amik a fogyasztóidnak is fontosak!
Utolsó kommentek