Azt már tudjuk, hogy az érzelmek miatt osztunk meg a közösségi médiában tartalmat: ha érzelmeket vált ki az üzenet, akkor fog terjedni. Így aztán könnyűnek is tűnik a kommunikáció: osszunk meg szenzációt, viccet, megdöbbentőt. De vajon ezt tényleg ennyire egyszerű csinálni?
Sajnos vagy szerencsére, de nem. Nagyon fontos, hogy a tartalom pozitív legyen és kötődjön hozzánk! Lehet azzal megosztásokat elérni, ha megmutatunk egy viccet, de attól nem bennünket fognak szeretni, hanem a viccet magát. Vagyis nincs valós reklám értéke, nem nő tőle az elérésünk, ismertségünk.
Másrészt az általunk kirakott információk mi magunk vagyunk, azzal azonosítják a cégünket. És ha azok kifejezetten bulvár tartalmak, akkor nem fognak szükségszerűen pozitív véleményt alkotni rólunk. Vagyis a sok befektetett munkával csökken az értékünk.
Mai tippünk tehát: gondold meg jól, mit is kommunikálsz a saját nevedben!
Utolsó kommentek