Az nagyon jó, ha mérjük a közösségi médiát, de ennek célja van. Az, hogy pontosan miért mérjük, természetesen a mi döntésünk, de nagyon fontos, hogy nem elég mérni, az eredményekkel utána kezdeni is kell valamit.
Ne azért mérjünk, mert mások is mérnek! Azért mérjünk, hogy ennek segítségével javíthassuk üzleti eredményeinket. Vagyis a kapott eredményeket elemezni kell, és az elemzések alapján átformálni a kommunikációnkat, marketingünket, ha ez szükséges.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a marketingünk - főleg a közösségi médiában - nem statikus, előre minden lépésében megtervezett valami, hanem egy folyamatosan változó folyamat. A változás pedig nemcsak rajtunk múlik, hanem a többi felhasználótól is.
A mai tippünk: azért mérjünk, hogy az eredményt felhasználjuk az üzleti folyamatok jobbá tételében.
Utolsó kommentek