Ha úgy döntünk, indítunk egy Facebook rajongói oldalt a cégünknek, el kell döntenünk, azt milyen céllal tesszük. Ez részben azért kell, hogy tudjuk, hogyan illesszük a kommunikációnkba, részben azért, hogy tudjuk, milyen jellegű tartalmakat kell majd ide elhelyeznünk.
Az oldal célja, bár sokféle lehet, mégis, valószínűleg néhány alap problémára fog megoldást adni. Az alábbi célok azok, amelyeket elvileg egy Facebook oldal el tud érni:
- ismertség megteremtése
- ismertség növelése
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
- forgalom terelés
Ezek úgynevezett direkt célok, vagyis az oldal azonnal el tudja érni, és az eredményt mérni is tudjuk. Vannak olyan indirekt célok is, amikben segíthet egy Facebook oldal. Ezek közül a legismertebb az értékesítés. Jellemzően az oldalak nem alkalmasak a direkt értékesítésre, de segíthetik, hatékonyabbá tehetik az értékesítési folyamatot.
Mai tippünk: Facebook oldal kezelésekor az első lépésünk a célok meghatározása legyen!
Utolsó kommentek