Talán az egyik legtöbbet feltett kérdés Facebook oldal kezelés kapcsán az, hogy mi legyen az oldal tartalma, miket rakjunk ki. Amennyire sűrűn feltett kérdés, annyira nem tudunk rá egyértelmű választ adni.
A tartalom ugyanis az az eszköz, amivel a leghatékonyabban tudjuk megvalósítani a kitűzött célt, így mindenképpen ismernünk kell az oldal célját a tartalom kitalálásához. Aztán a tartalomnak olyannak kell lennie, ami érdekli azokat a célcsoportokat, akiket meg szeretnénk szólítani. Ráadásul mindezek mellett a cégről kell szólnia.
Sokszor látok olyan Facebook oldalt, ahol rengeteg a lájk, a megosztás, de a tartalomnak semmi köze nincs a céghez. Vicces, érzelemdús tartalom jelenik meg, nagyon jók a visszajelzések, éppen csak nem látok olyan kommunikációs célt, amit ezzel meg lehet valósítani. Az ugyanis, hogy rengeteg ember látja a nem rólunk szóló bejegyzést, nem lehet cél.
A jó bejegyzés nem lehet unalmas. Nem lehet száraz. Nem sajtóközleményt jelenítünk meg, hanem olyan tartalmat, amit szeretnek a rajongóink. Vagyis érzelemdúsat és lehetőség szerint hasznosat.
Fontos még azt is tudnunk, hogy a Facebook oldalra kirakott tartalom nem él sokáig. Így aztán az nem lehet régi hír, de arra se számítsunk, hogy hetek múlva a fejünkre olvassák. Vagyis carpe diem, éljük a mának, ha tartalmat készítünk.
Mai tippünk: a tartalom a legfontosabb a Facebook jelenlétünkben, szánjunk rá kellő energiát!
Utolsó kommentek