Egy kép többet mond ezer szónál. És ha ezt nem akarnánk elhinni, elég csak megnézni, mennyivel jobb eredményeket ér el a Facebook-on egy képes megjelenés, mint egy szöveges bejegyzés!
Persze ehhez az kell, hogy egy jól eltalált, érzelmeket kiváltó képet használjunk. Azt tudjuk, hogy a Facebook-on a kiscicás képeknek, a kisgyereknek és a szelfiknek nagyon nagy a népszerűségük, de céges jelenlétet ezekre nehéz alapozni. Ugyanakkor mégis érdemes képekkel kommunikálnunk. Ez lehet fotó egy rendezvényről, de az is lehet, hogy egy pár szavas üzenetünket "támogatjuk" képi megjelenéssel.
Az ilyen megoldások kétségtelen előnye a gyors áttekintési lehetőség, és az, hogy a képi üzenet sokkal több ember számára érthető, mint egy kicsit hosszabb szöveg. Ha pedig a képünk megtetszik, akkor szívesebben is osztják meg a felhasználók egymás között.
Mai tippünk: ha széles elérést szeretnénk, érdemes képi megjelenéssel próbálkoznunk!
Utolsó kommentek