A Facebook minden eszközzel igyekszik bennünket a poszt promócióra terelni, így néha olyan eredményeket látunk, ami nem magyarázható a megszokott logikával.
Ezek közül kiemelkedő volt számunkra, hogy folyamatos poszt promóciót követően az első nem promózott poszt elérése még viszonylag magas volt, de az azt követőké már radikálisan csökkent - vagyis lényegében büntetett amiatt a Facebook, hogy a folyamatos promózást abbahagytuk. (A folyamatos azt jelentette, hogy egy hónapon keresztül minden nap egy posztot promóztunk, nem nagy összeggel.)
A bő egy hónapos promózás azt is megmutatta, hogy előre nem kiszámítható, hogy a beígért elérésből valójában mennyi teljesül, de az összes teljesülés átlaga alapján inkább az ígért sáv alsó része közelében lesznek az elérési eredmények.
Mai tippünk: ha felhagyunk a folyamatos poszt promózással, készüljünk fel a visszaesésre. Vagyis olyankor tegyük ezt meg, amikor üzletileg kevésbé érint minket negatívan a visszaesés.
Utolsó kommentek