A Facebook oldal ugyanúgy fontos internetes jelenléte a cégednek, mint a weboldal. Éppen ezért ezt is fel kell tölteni azokkal az általános információkkal, amelyek beazonosítják a céget. Erre elég sok lehetőséget ad a Facebook a már tárgyalt logó, borítókép és rövid url mellett is.
A Névjegy menün belül az Oldal adatainál lehet beállítani olyan leírásokat, amiket mindenképpen érdemes kitölteni. A rövid leírás szerepe, hogy az oldal címlapján egy mondatból kiderüljön, mivel foglalkozik a cég. A hosszabb leírásba kerülhet minden egyéb plusz információ. Több különböző webcímet is meg lehet adni, és az oldal jellegétől függően kategóriákat, címet, nyitvatartási időt, telefonszámot stb.
Ezeket mind ki kell tölteni, hiszen aki odáig eljut, hogy ezeket is megnézze, azoknak tényleg értékesek ezek az információk. Ne feledjük: a Facebook oldalon nagyon kevés az egyedi beállítási lehetőség, éljünk minddel, hogy ezzel is megmutathassuk magunkat!
Mai tippünk: ne felejtsük el kitölteni a rövid leírást és az elérhetőségünket legalább, ha oldalt készítünk a Facebook-on!
Utolsó kommentek