Egy weboldalra azért viszünk embereket, mert valami célunk van velük. Ilyen cél lehet például feliratkozás egy hírlevélre, termékértékesítés, prospektus letöltése stb. Ezeket a célokat szeretnénk elérni, vagyis az lenne a legjobb, ha a kampányunk erre lenne optimalizálva.
A konverzió elérését a Facebook is tudja mérni: arra az oldalra, ami a megvalósult konverzió esetén jelenik meg (pl. "Köszönjük a feliratkozást!") kell bemásolni a Facebook kódját. Ez lényegében egy képpont, azt kell létrehozni és beállítani. Konverziónak számít, ha az adott képpontot a felhasználó elérte.
A hirdetés formailag pont úgy néz ki, mint amit a látogatószám növelésekor láttunk, a különbség a mérésben és az optimalizálásban van.
Mai tippünk: ha lehetséges, mérj konverziót, és a kapott eredmények alapján tervezd a későbbi kampányokat.
Utolsó kommentek