A Facebook-ot használok háromnegyede nézi az oldalt mobilról is. Vagyis a Facebook kiváló felület arra, hogy a mobil alkalmazásokat promózzuk! Ezt felismerték ők is, így van is egy ilyen lehetséges hirdetési kampánycél: alkalmazástelepítések számának növelése
Ezzel a hirdetési formával a mobiltelefont használó személyeket célozhatjuk meg, és egy meglévő alkalmazást hirdethetünk számukra. Javasolt képméret: 1200x628 pixel, a szöveg 90 karakter lehet. Itt is beállíthatunk felhívás gombot a hirdetés alatt. Ez a hirdetési forma természetesen csak a mobil hírfolyamban jelenik meg, így asztali gépeken nem látszódik. Ráadásul mi döntjük el, milyen platformon jelenjen meg, és azt is, akarjuk-e a tableteseknek futtatni a hirdetést. Az App Store, illetve a Google Play áruházban kapott csillagos értékelés automatikusan megjelenik a hirdetésben!
Mai tippünk: ha mobil alkalmazást akarsz hirdetni mobilt használóknak, akkor az erre kifejlesztett hirdetési formákat használd!
Utolsó kommentek