Ha elkészítettél egy reklám e-mailt vagy hírlevelet, akkor tesztelned kell azt. A tesztelésnek minimum két területre kell kiterjednie. Ha a leveledet elküldted, előre nem tudhatod, milyen programmal fogják olvasni. Lehet az olvasónak webes levelezője, mobilos alkalmazása, önálló…
Online marketing tippek: e-mail tesztelése
Címkék: online marketing tippek
2014.03.23. vasárnap 18:55 Konrad
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: az e-mail mérete
Címkék: online marketing tippek
2014.03.22. szombat 19:34 Konrad
Az e-mail esetében kevesebbet foglalkozunk azzal, hogy mekkora is valójában, hiszen elsősorban szöveg, némi képpel. De pont ezeknek a képeknek a mérete már okozhat problémát. A mérhetőség miatt a reklám e-mailek esetében elsősorban úgy küldjük a képeket, hogy azok egy…
2 komment
Online marketing tippek: e-mail és Analytics
Címkék: online marketing tippek
2014.03.21. péntek 18:59 Konrad
Többször is volt már szó a Tippek között, de megér egy külön bejegyzést is az, ahogy az e-mail kampányunkat, hírlevelünket összeköthetjük a Google Analytics méréssel. A Google Analytics az e-mailből érkező látogatókat alap esetben direkt látogatónak látja, hiszen nincs a…
3 komment
Online marketing tippek: az e-mail tartalma
Címkék: online marketing tippek
2014.03.20. csütörtök 19:53 Konrad
Mit küldjünk egy reklám e-mailben? A reklám e-mail, elvileg, valamilyen közvetlen ajánlatot tartalmaz, valami olyat, ami cselekvésre ösztönöz. De ezt hogyan tegye? A jó reklám e-mail egyetlen tulajdonsága a hatékonysága: megteszik azt a hatására, amit el szeretnénk érni. És…
Szólj hozzá!
Redesignok
Címkék: index weboldal
2014.03.20. csütörtök 11:20 Konrad
Amikor 2000-2001-ben az Indexben dolgoztam, elég sok időt töltöttem a szerkesztőségben is. Így aztán - főleg 2000 második felében - elég sok újságírót megismertem, láttam a munkáikat, hogyan és mit dolgoznak. Ez odáig "fajult", hogy megismertem a címlapra kirakott cikkekből…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: e-mail tesztelése
Címkék: online marketing tippek
2014.03.19. szerda 19:10 Konrad
Az e-mail kampányok akkor lesznek igazán hatékonynak, ha tesztelés után, a legjobbnak bizonyuló változatot küldjük ki. A tesztelés pedig az e-mail esetében elég könnyű. Természetesen feltétel a mérés, vagyis csak megfelelő e-mail küldő eszköz használata esetén tudunk ilyen…
1 komment
Online marketing tippek: a levél tárgya
Címkék: online marketing tippek
2014.03.18. kedd 19:05 Konrad
Azt mondják, az e-mail kampány legfontosabb eleme, hogy mi az e-mail tárgya. Ha ugyanis oda kerül az e-mail a címzett elé, akkor a tárgy mező tartalma alapján dönti el, kinyitja-e. Éppen ezért a tárgy mező a fő figyelemfelhívó eszköz. Nem üzenet hordozó, hanem kedvcsináló!…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: kitől jöjjön?
Címkék: online marketing tippek
2014.03.17. hétfő 19:10 Konrad
Amikor e-mail kampányt csinálunk, a mi döntésünk, hogy milyen feladóról menjen ki a (saját listánkra) a levél. És nem mindegy, ki a feladó. Nincs erre sem igazi ökölszabály, hogy mit írjunk a feladó helyére. Függ attól, mit küldünk ki és kinek. Ha rendszeres hírlevelet,…
Utolsó kommentek