Az, hogy aktivizálni tudunk felhasználókat, még nem jelenti, hogy jó az ajánlatunk, nem jelenti, hogy működik a kampányunk. Lényegében egy ajándék kérdése, hogy megmozdítsunk néhány tucat embert, és ha egy nyereményjátékot hirdetünk, akár több száz résztvevőnk is…
Online marketing tippek: az aktivitás csapdája
Címkék: online marketing tippek
2014.06.08. vasárnap 18:57 Konrad
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: megélhetési játékosok
Címkék: online marketing tippek
2014.06.07. szombat 19:07 Konrad
Amikor a kilencvenes években rádióban dolgoztam (helyi rádióban, Szegeden), akkor tanultam meg, hogy van egy kör, akik mindig játszanak. Az internet aztán ezt megerősítette: ha van valami kézzelfogható nyeremény, biztosan lesznek olyanok, akik részt fognak venni a játékunkban. Nem…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: kik az aktívak?
Címkék: online marketing tippek
2014.06.06. péntek 18:38 Konrad
Arról már írtam, hogy kevesen aktívak az online felületeken. De kik azok, akik általában aktívak szoktak lenni? Elsősorban a nők. Ha játékot szervezünk, akkor szinte biztos, hogy a benne résztvevők többsége nő lesz. A kevésbé elfoglaltak. Vagyis akik ráérnek internetezni,…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: mitől aktívak?
Címkék: online marketing tippek
2014.06.05. csütörtök 18:40 Konrad
Ha aktivitásra szeretnénk buzdítani az ügyfeleinket, akkor valami olyan tartalmat kell készítenünk, ami miatt ő bizony hozzászól, megoszt, lájkol. Milyen legyen ez a tartalom? Először is: érdekes. Az, hogy mi az érdekes, elsősorban persze a célcsoporttól függ, de az biztos, hogy…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: 100-10-1
Címkék: online marketing tippek
2014.06.04. szerda 18:55 Konrad
Sokan panaszkodnak, hogy bár van felület, ahol a fogyasztók aktívak lehetnének, mégis alig van mozgás. Mit csinálunk rosszul? Általánosságban nehéz erre bármit mondani, nagyon nagy különbség lehet az egyes célcsoportok aktivitása és aktivizálhatósága között, így valójában…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: interakció
Címkék: online marketing tippek
2014.06.03. kedd 18:43 Konrad
Az internet azért különleges kommunikációs csatorna, mert a fogyasztónak elvileg van lehetősége azonnal reagálnia. Miközben a hagyományos csatornák elsősorban arra jók, hogy a fogyasztók befogadják az üzeneteket, addig az interneten teret adhatunk a reagálásra is. Miközben ez az…
1 komment
Online marketing tippek: offline reklámok mérése
Címkék: online marketing tippek
2014.06.02. hétfő 19:15 Konrad
A nem internetes, vagyis offline aktivitások mérése az interneten kicsit fából vaskarikának látszik, pedig egyáltalán nem lehetetlen - természetesen akkor, ha az ügyfél aktivitást az interneten kell látnunk. Ilyen például egy webáruház: csinálhatunk tévé vagy újság…
Utolsó kommentek