Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Marketingen innen

Címkék: onlinemarketing üzlet

2015.12.01. kedd 17:24 Konrad

36siva-yellowcrop72-dpiflip1.jpgAmikor nem online, de marketinggel kell foglalkoznom, és ezért bele kell magamat ásnom már marketinges területbe, mindig rácsodálkozom, hogy mennyivel több eszközünk van az interneten arra, hogy mérjük az eredményességünket. Másrészt viszont olyan sok könnyen használható eszköz van reklámozásra, hogy sokan gondolják, ők maguk is meg tudják csinálni, nem is kell ahhoz szakember.

Hiszen az eszköz használata egyszerű, és ha valaki azt megtanulja, akkor olyan, mintha értene hozzá. És ebből lesznek a vacak, nem túl hatékony kampányok... Nem elég ismerni az eszközt, ismerni kell a marketinget is. És a marketing ugye több, mint a hirdetés, hiszen ide tartozik a piackutatás, a PR, az analizálás, a modellezés, a statisztikák elemzése. Nem elég tudnunk használni mondjuk az AdWords-öt, azt is tudnunk kell, mire és hogyan használjuk.

Sok más területén a marketingnek ez nem okoz ekkora problémát, hiszen kevésbé népszerűbb megoldások vannak, sokkal nehezebben hozzáférhető módon. És mondjuk egy reklámot értékesítő ügynök nem is ígéri, hogy amit csinál, az marketing.

Annyival talán jobb helyzetben vagyunk, mint 6-8 éve, hogy mára egyre több cég tanulja meg saját kárán, hogy nem elég egy AdWords vizsga vagy egy kis tanfolyam, a jól működő marketinghez ennél több kell: tervezés, némi szakértelem, és sok-sok tapasztalat. És persze kreativitás és némi bátorság is, ha olyat akarunk, ami több, jobb, mint a konkurencia.

Ma azt találtam mondani egy kedves ismerősnek, hogy ő foglalkozzon az eladással (ahhoz ért), mi foglalkozunk a marketinggel (ehhez értünk). Ha én jól dolgozom, neki is könnyebb lesz a dolga, és együtt fogunk eredményt elérni. Így lesz kerek és sikeres a történet. Persze az elmúlt tíz évben már elég sokat írtam itt is erről. Amiért mégis előhozom, az a napi tapasztalat: annyi vacak kampányba futok bele, annyi elbaszott remarketing megoldást látok, annyi kampányt kellett már átvennünk és javítanunk, hogy nem lehet elégszer elmondani: a marketing nem fog menni egy-két nap vagy akár egy hét tanulással. Eszközöket megtanulhatunk használni, és ha már van marketing tudásunk, azt bővíthetjük, de nulláról ne kezdjünk neki egy-egy eszköz használatának. Csak kidobjuk a pénzt és az időnket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr118130588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása