Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • BigTom: Hibázunk. Én hibázok. Az ügyfél is. A csapat is. A tesztelő is. Emberek vagyunk. Felesleges úgy te... (2017.03.27. 21:31) A hiba és annak okai
  • Konrad: @Karikirály: teljesen jogos, de az a tapasztalat, hogy bár az ügyfél bajlódik, de rajtunk csapódik... (2017.03.27. 13:36) A hiba és annak okai
  • Karikirály: A projekt mngnt-et nehéz beépíteni a költségtervbe.. Ha nem fizeti ki az ügyfél, akkor bajlódjon ő... (2017.03.27. 12:24) A hiba és annak okai
  • kereso: Webshopoknál érdemes mindig mellé tenni azt is, hogy a bevételek hány %-a érkezik melyik platformr... (2017.03.06. 08:50) A desktop halála
  • BNati: Évekig a párom sem akarta belátni, hogy a fontos egy cég PR-je és ez is leginkább a Facebookon val... (2016.12.22. 21:25) Jövőre, veletek, ugyanitt!
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (542) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (127) fórum (6) gépház (90) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (201) kreatív (107) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1100) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (319) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (240) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (236) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Langyos víz?

Címkék: onlinemarketing facebook smo

2016.09.06. kedd 14:47 Konrad

25cad618650bd3a94cd561b854d95f52.jpgSzámomra a témák kiapadhatatlan tárháza a KKV Marketing csoport a Facebook-on. Aztán persze a legtöbbet időhiány miatt nem írom meg, de csak az ott felmerülő témákból ellennék életem végéig ezen a blogon. Legutóbb volt egy olyan kérdés, amely arról szólt, hogy egy marketinges szeretett volna egy válaszanyagot készíteni egy másik marketinges videójára. A problémája az volt, hogyan csinálja ezt meg úgy, hogy ne legyen jogilag támadható és a másik ne sértődjön meg.

Az első része a kérdésnek teljesen érthető: ha szóba hozzuk a konkurenciánkat, akkor azt úgy kell tenni, hogy támadhatatlanok legyünk. A másik részét viszont nem teljesen értettem. Egy szakmai kérdésről volt szó, ami pontosítást, kiegészítést igényelt. Mire föl az óvatoskodás?

Tudom, most sokan fognak azért utálni, amit mondok, de azt gondlom, hogy amennyiben a közösségi médiában kommunikálunk, akkor karakteresnek kell lennünk. Nem lehet, sőt, tovább megyek, nem is érdemes arra figyelnünk, kit és mennyire sért az, amit írunk. A merészebbek erre rá is játszhatnak, és lazán beszólhatnak a megszólítottnak. Hogy miért? Mert csak ez fogja elérni az ingerküszöböt. Lehet egymást nyalogatni, lehet kölcsönösen kedveskedni, de az kifelé unalmas és jellegtelen. Langyos víz.

Ha valamit ki akarunk jelenteni, és az esetleg sért mást, akkor ezzel nem kell foglalkoznunk. Írjuk meg. De azért van két nagyon fontos dolog, amit be kell tartanunk:

  • Soha ne az embert támadjuk! Sem a kinézete, sem a beszédmódja, neve, vallása, származása, neme ne legyen téma! Amivel vitatkozhatunk, az a szakmai mondanivaló. Semmi más!
  • A másik legalább ilyen fontos: igazunk legyen. Nincs annál nagyobb bukás, mint amikor beszólunk úgy igazán vaskosan valakinek a mondanivalójára, és kiderül, mégis neki van igaza...

Tehát legyünk határozottak, karakteresek, ne legyünk unalmasak! És igen, minden egyéb kérdést megelőzve: lehet nekem is beszólni, bátran. Csak aztán igazad legyen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3711682073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.