Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (107) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (352) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1114) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (250) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Internet Hungary 2016 tanulságok

Címkék: internethungary2006 internethungary2007 internethungary2008 internethungary2009 internethungary2010 internet hungary 2011 internet hungary 2012 internethungary2016

2016.09.30. péntek 10:57 Konrad

8.jpg

Az Internet Hungary mindig is nagy esemény, egy olyan konferencia, ahol nemcsak az előadások a fontosak. A jó előadásokban biztosak lehetünk: részben a program összeállítása miatt (ami mindig is nagyon profi), részben az előadások magas száma miatt. Hiszen ennyi előadásból biztosan fogunk találni olyat, ami nekünk tetszeni fog. 

Az előadások mellett nagyon fontos a networking. A résztvevők magas száma miatt biztos lesz ott olyan, aki számunkra ismerős és érdemes vele pár mondatot beszélni, és biztos lesz olyan, akivel itt ismerkedünk meg, és ez akár jó üzletet is jelenthet a jövőre nézve. Vagyis ez a konferencia mára egyben egyfajta társadalmi eseménnyé is vált.

Néhányan panaszkodnak, hogy olyan sok a program (párhuzamosan öt teremben mennek az előadások két napon keresztül), hogy nem lehet mindenre eljutni. Ez igaz, de pont ettől válik ilyen naggyá a konferencia: sok különböző érdeklődési körű embernek szólhat.

Volt pár tanulsága a két napnak, ami viszont a szigorúan vett szakmai programhoz nem kapcsolódik. Számomra az első és legfontosabb: mindenféle kormányzati beavatkozástól függetlenül az online médiának jól megy. A válság ideje alatt jobbára csak a vezetők jöttek el cégektől, és sokan inkább kihagyták a konferenciát, míg idén már ugyanolyan pörgés volt, mint 2007-ben, és ugyanúgy itt voltak az üzletkötők és az ügyfél oldal képviselői is. Rengeteg volt a számomra ismeretlen arc, miközben az ismerősök is itt voltak.

Az erős szakmai feszültség napközben nem látszott. Valahogy olyan hozzállást éreztem, hogy az ég kék, fű zöld, a médiát meg a hatalom úgyis befolyásolja. A személyes ismertségek kormányoldaltól függetlenül megmaradtak, a beszélgetéseknél nem voltak politikai klikkek. De az, hogy valami van, este nagyon szépen előjött. Az előző években sokkal visszafogottabb volt a buli, de kedd este mindenki lazított. Nagyon.

Amit még a konferencia jól megmutatott: sok előadóra nagyon ráférne egy előadói képzés. Végig kellene gondolni, hogy 15 perc alatt nem lehet 20 slide-ot elmondani, hogy 10 percből teljesen fölösleges 5 percet bemutatkozással és általános információk átadásával tölteni, és ha meg van mondva, mennyit beszélhet, akkor másokkal szembeni modortalanság nem betartani az időt.

Nekem az különösen tetszett, hogy voltak olyan általános előadások, amik mindenki számára érthetőek voltak (és volt olyan mondtad, amit többen is felemlegettek, például az, hogy ha tartalmat készítünk, akkor unikornist kell készíteni), de voltak olyan szakmai előadások is, ami a kívülállók számára érthetetlen volt - mégis volt sok értő hallgatója. Tényleg meg lehetett találni a bennünket érdeklő előadásokat.

Jövő ősszel újra Internet Hungary, akkor majd meglátjuk, merre mozdul el a piac. Addig pedig jön az év vége, a szokásos pörgés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8111753977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.