Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • BigTom: Hibázunk. Én hibázok. Az ügyfél is. A csapat is. A tesztelő is. Emberek vagyunk. Felesleges úgy te... (2017.03.27. 21:31) A hiba és annak okai
  • Konrad: @Karikirály: teljesen jogos, de az a tapasztalat, hogy bár az ügyfél bajlódik, de rajtunk csapódik... (2017.03.27. 13:36) A hiba és annak okai
  • Karikirály: A projekt mngnt-et nehéz beépíteni a költségtervbe.. Ha nem fizeti ki az ügyfél, akkor bajlódjon ő... (2017.03.27. 12:24) A hiba és annak okai
  • kereso: Webshopoknál érdemes mindig mellé tenni azt is, hogy a bevételek hány %-a érkezik melyik platformr... (2017.03.06. 08:50) A desktop halála
  • BNati: Évekig a párom sem akarta belátni, hogy a fontos egy cég PR-je és ez is leginkább a Facebookon val... (2016.12.22. 21:25) Jövőre, veletek, ugyanitt!
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (542) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (127) fórum (6) gépház (90) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (201) kreatív (107) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1100) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (319) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (240) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (236) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A Facebook, mint helyettesítő média

Címkék: weboldal üzlet facebook

2016.10.10. hétfő 10:41 Konrad

 

social-media-407740_640.jpg

 

A Facebook alapvetően egy közösségi hálózat, amely médiaként működik. Marketinges oldalról elsősorban egy jó brand építő "terep", és egyben egy olyan szolgáltatás, ahol nagyon pontosan lehet célozni, így költséghatékonyan elérni a számunkra fontos felhasználókat. De ezen kívül egy cég életében nagyon sok másra is jó lehet a Facebook!

Egyrészt ott vannak a csoportok. Igaz, egy-egy csoportban csak magánszemély vehet részt, de egy jól felépített, nagyobb méretű és szakmailag célzott tartalmú csoportba beesnek ajánlatkérések, és nagyon jót tesz brandépítésnek is. Ezt napi szinten tapasztaljuk például a KKV Marketing csoportban (és társcsoportjaiban).

Az elmúlt pár napban két olyan eset is történt, amikor a valamilyen okból nem működő weboldal helyett a Facebook lett annak a helyettesítője. Vagyis ha valamilyen probléma történik, akkor a Facebook képes átvenni más, alap szolgáltatás szerepét, akár átmenetileg is. Az egyik esetben egy online támadás miatt kellett "lelőni" az oldalt (a Fidesz.hu volt az áldozat a népszavazás délelőttjén), és a gyors megoldás a Facebook oldalra irányítás lett. A másik esetben egy szerkesztőség szétverésének eredményeként az újságírók menekülő útja lett a Facebook (a szombati Népszabadság esetről van szó), ahol először a leállított média Facebook oldalán kommunikáltak, majd létrehozták a saját Facebook oldalukat.

Mindkét eset tanulságos. Azt mutatja, hogy előre nem látható okokból is előfordulhat, hogy a Facebook oldal válik - akár csak átmenetileg is - a fő kommunikációs eszközzé. Ezért is érdemes úgy felépíteni a Facebook oldalt, hogy azt egyrészt ismerjék az érdeklődők (ezzel nem szokott baj lenni), másrészt aktuális legyen, arról szóljon, amiről a weboldal, amiről a cég. A két fenti példa esetében ezzel sem volt gond, ezért is tudtak gyorsan lépni. 

És van még egy fontos dolog: az, hogy időben lépjünk. A bejegyzés is azért született, hogy lássuk ebben a két esetben az általánosítható példát, hogy jusson eszünkbe ez a lehetséges megoldás. Lehet, hogy szükségünk lesz rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5111785561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.