Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Munkavan

Címkék: onlinemarketing üzlet

2017.01.17. kedd 14:53 Konrad

walking-dead-1802213_640.jpg

Ezúton is boldog új évet, bla-bla-bla... Neked is dolgosan kezdődött az év? Nálunk mintha folytatódna az őszi hajtás. Nem panaszkodom, ennek örülök, csak mondom, hogy valami baromi nagy pörgés tud most lenni. Mindig minden egyszerre történik, persze. Vagyis:

  • ne felejtsd el, hogy március 1-2. Evolution konferencia, aminek a második napján ismét lesz Keresőmarketing Nap
  • naná, hogy még le kell osztályoznom egy csoportot, mert eddig nem volt se időm, se energiám rá, de már várják a jegyeket nagyon
  • a következő két hétben kétszer is államvizsga elnök leszek, szeretem, jó buli, de persze akkor a hallgatókra figyelek, nem "dolgozom"
  • a napi két megbeszélés ügyfélnél a nyugis nap...
  • és konkrétan minden nap jött ajánlatkérés (ez a legjobb amúgy), igaz, ma még nem (hahó! valaki?)

Mondom, nem panasz, egyszerűen csak olyan, mintha parittyából lőtték volna ki a kettőezertizenhetet. Reméljük, így is marad, és ez nemcsak nálunk van így, hanem úgy általában a piacon is. Tényleg nem ártana egy stabil fejlődés, mert munkakedvünk az van.

Az utóbbi napokban több olyan kérés-kérdés is beesett, amik miatt mindenféle kkv-s weboldalakat kellett megnéznem. Hát, hol sírtam, hol röhögtem, de tényleg. Ha lett volna a nyolcvanas években web, akkor ilyen lett volna. Majdnem minden hibával találkoztam, amit előadásokon szoktam elmondani. Hol van itt még a mobil változat! Még azt sem sikerült megugrani, hogy a desktopon megtaláljam, ami érdekelne. Tanulság? Ezek a cégek vagy feladják, vagy megújítják a webes jelenlétüket. Ez utóbbi esetben nagyon nem fogunk unatkozni.

És persze ott van a másik véglet: cégek, akik eddig se csinálták rosszul a webes ittlétet, de most még jobban, még tervezettebben szeretnék. Így stratégiát készítünk, weblapokat tervezünk, és persze kampányokat indítunk, Facebook oldalakat gondozunk, mint a rendes kertészek.

Miközben a munka egy része egyre inkább rutin, aközben a rutin előtti kitalálás egyre érdekesebb. Már nemcsak a lakossági ügyfelekkel foglalkozó cégek akarnak erősíteni, egyre több a klasszikus B2B megkeresés. És az már csak a hazai kis piacunk tragédiája, hogy a megoldások jobbára elsősorban nem a hazai piacot erősítik... Jelenleg egy bizonyos széles réteg számára se a Google-nek, se a Facebook-nak nincs alternatívája. Ez azért egy kicsit fáj.

Szóval, boldog új évet, de igazából nem egy nagy pihenés után, hanem csak azért most, mert eddig levegőt sem kaptunk. Lássuk hát, milyen lesz ez a 2017!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5412133103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása