Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (108) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (353) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1118) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (251) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A mi kis bulvárunk

Címkék: közösség facebook

2017.01.19. csütörtök 23:46 Konrad

mosaic-facebook_640.png

Az. Amikor jön a szemét a Facebook-ról, és már reagálni sincs kedved. Mert a kedves ismerős arra se veszi a fáradtságot, hogy megnézze, mi igaz abból, amit megoszt. De véleménye, az van. Mit kezdjek vele? Írjam meg neki, hogy te hülye, gondolkozz? Vagy legyintsek? De akkor meg azt hiszi, tényleg szar a világ…

Lehúznak. Olyanokkal foglalkozom miattuk, amiknek nincs semmi értelme igazából.

Vagy ott a másik. Cukiságokat oszt meg, vagy valami Oravecz Coelho-t. Esetleg egy viccet. Igen, a világ tele van megmondásokkal, igen, a világ ilyen idióta vicceskedő hely. Vagy nem. Kinek mit osztottak.

Eszik az időmet. Rágógumik a szemnek, hiszen ma már nem a tévé ez. Ha ezt Warhol megérhette volna, most mit mondana rá? Biztosan tetszene neki.

Ülünk a Facebook előtt, nyomkodjuk a telefonunkon, és közben belebámulunk mások életébe. Az egyik ismerős éppen Vietnamból jön haza, a másik Argentínában van, a harmadik San Francisco-ban. Megosztják, mit ettek, megosztják, mit éreznek, megosztják, ami eszükbe jut. Mint amikor sörözünk és beszélgetünk. Csak már 0-24-ben. Van olyan, hogy nincs új tartalom?

Ömlik ránk a rengeteg információ. És közben lassan nem tudjuk, mi az értékes, mi a szórakoztató és mi a hasznos. Mert nincsenek határok. Valami újat kell megtanulnunk: együtt kell élnünk a rengeteg információval.

Amikor újságírást tanultam, pont akkoriban volt egy érdekes váltás: a nagy világháborúkban még a szórakoztatóipar ment a frontra, és szórakoztatta a katonákat. Amikor tanultam, akkoriban volt az Öböl-háború. A CNN betegség: az emberek nem tudtak szabadulni a tévé elől. A rossz nyelvek szerint még az Irak elleni támadást is úgy időzítették, hogy az USA nagy részén az az esti főműsor időben legyen. Már nem a szórakoztatók mentek a frontra, már a háború volt a szórakoztatás maga. Háború - élőben.

Most azt kell megtanulnunk, hogy minden azonnal történik. A hazudozás, az igazság, a drámák és a jó dolgok. És minden itt lehet előttünk. A Facebook ezt csodásan felgyorsította, csak győzzük szelektálni. Egy kiscica, egy lebombázott kisgyerek, egy hazudó politikus, egy korcsolyázó ismerős. Nekünk ez mind fontos - ez tehát a mi kis bulvárunk.

Bírjuk ezt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8912139557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.