Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Láss túl az eszközön!

Címkék: onlinemarketing üzlet

2017.02.25. szombat 13:17 Konrad

pieces-of-the-puzzle-592798_640.jpg

Marketinges vagyok. Szeretem a marketinget. Így más szemmel nézem azokat a dolgokat, amihez a marketingnek köze van. De azt is látom, hogy sokak számára a marketing - vagy annak bizonyos elemei -  a szükséges rossz kategóriába tartoznak.

Hirdetnek, mert kell. Marketing tervet írnak, mert úgy szokás. Értékesítőket alkalmaznak, mert anélkül nincs meló. És nem látnak a folyamatok mögé. Ez persze nem baj, csak így sokszor nem értik, mit miért és főleg hogyan érdemes csinálni. Megtanulnak használni eszközöket, és számukra az a marketing.

Jó marketinges nem attól leszel, hogy profi AdWords kampányokat csinálsz. Attól sem leszel az, ha kiválóan értesz Facebook posztok írásához. Ha össze tudsz rakni egy fasza szórólapot, attól sem leszel jó marketinges. Pedig ezek mind nagyon fontos feladatok, és igen, így jó adwordsös, jó facebookos, jó grafikus vagy. De attól, hogy egy vagy több eszköz használatát megtanulod, még nem tanulod meg a marketing egészét.

Az utóbbi időben több komolyabb marketing tervet kellett készítenünk. Ezek a folyamatok nem rövidek (és nem is olcsók). A célmeghatározástól kezdve a kutatáson keresztül a végrehajtandó feladatok megtervezéséig sok olyan területet érintünk, amely egy-egy eszközhöz kötődik. Nem vagyok profi minden eszközben. Nem én csinálom az AdWords kampányokat, nem én csinálom a Facebook posztokat, nem én rajzolom meg a szórólapokat. Az én dolgom, marketingesként, hogy megmondjam: mi a cél, minek milyen hatást kell elérnie, milyen eredményeket várunk el, és ezek az eszközök hol kapcsolódnak a nagy egészhez.

A marketinges feladat a megvalósítás koordinálása is. Sokszor persze maga a megvalósítás. Egy-egy eszköz profi ismerete. Ami nem zárja ki tehát, hogy jó marketinges legyél. Sőt, segít abban: minél pontosabban ismered az eszközöket, annál jobban meg tudod tervezni a teljes marketinget.

A legtöbb cég, amelyik hibázik, pont a fenti probléma miatt követ el hibákat: nem a "nagy egészre" koncentrálnak, hanem egyes elemekre. És amikor nem jönnek az eredmények, nem is tudnak kitörni a problémákból: sem tudások, sem gyakorlatuk nincs váltani.

Ezért kell a marketing terv, és ezért kell a tervezési folyamat. Mert ez ad abban segítséget, hogy sikerüljön túllátni az egyes eszközökön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2112292747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása