Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • hullajelölt88: @Wabbit: próbáltál fészbúkra, ugyanarról a gépről, több példányban regisztrálni? A másodikhoz már ... (2017.05.17. 07:11) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Wabbit: Nem vagyok feltétlen híve sem a marketing szakmának sem annak, ahogy ez jelenleg uralja, mondhatni... (2017.05.17. 06:22) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @Whiteman: A szólásszabadság nem sérül, hiszen mindenki írhat. Egyszerűen van egy olyan felület, a... (2017.05.07. 19:17) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Whiteman: Érdekes felvetés. De miert kap valaki engedélyt? ill akkor lottek az ugymond szolasszabadsagnak. E... (2017.05.07. 19:12) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @hullajelölt88: valójában nem teljesen korlátozod. Mindenki hozzászólhat, csak az ellenőrzöttek el... (2017.05.07. 18:55) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (542) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (127) fórum (6) gépház (90) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (201) kreatív (107) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1102) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (319) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (242) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (236) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A desktop halála

Címkék: weboldal

2017.03.05. vasárnap 15:50 Konrad

apple-1867197_640.jpg

A Keresőmarketing nap elején beszélgettem Vadász Illéssel (Google), és természetesen felmerült a desktop-mobil-tablet arány is. Ahogy ő mondja, a Google-nél azt látják, a mobil forgalom sokkal jobban nő, mint a desktop. Ez persze megerősíti azt, amit mi is látunk: 2017-ben már nem különleges eset, ha a forgalomnak csak a fele desktop (vagyis asztali számítógép vagy notebook).

A fennmaradó másik fél kb. 80-90%-a a mobil, a maradék a tablet. De a trend a desktop ellen van. Ahogy ő fogalmaz: már nem arról van szó, hogy a mobilra is kell fejleszteni, hanem arról, hogy idővel a desktop válik a kisebb forgalmú megjelenéssé.

Vagyis lassan, de biztosan a desktop lesz a kisebbség. Ha tervezünk, már egy jó ideje nem desktopra tervezünk csak, de egyre inkább ott tartunk, hogy ha tervezünk, akkor elsősorban mobilra tervezzünk. És persze, majd meg kell csinálni valami desktopot is, de az már egyre kevésbé fontos.

Azért van bennem egy kis félelem. A megrendelők egyelőre még nem gondolkoznak mobilban. Ahogy azt is nehéz elmagyarázni, hogy egy weboldal címlap mennyire nem központi, sokkal fontosabbak a belső oldalak és a landing page-ek, úgy lesz jó ideig nehéz elmagyarázni, hogy nem az az érdekes, ami a desktopon látszik, az a fontos, ami mobilon van. Küzdés lesz.

De azt hiszem, lassan lehetek merész, és kijelenthetem: eljött a desktop halála. Persze sosem fog teljesen kimúlni, de már egyre kevésbé lesz fontos.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8512314895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

kereso · http://kereses.blog.hu 2017.03.06. 08:50:08

Webshopoknál érdemes mindig mellé tenni azt is, hogy a bevételek hány %-a érkezik melyik platformról. A kettő között sokszor nagy a különbség.