Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (108) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (353) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1118) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (251) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Modern marketing szentháromság

Címkék: google onlinemarketing keresőmarketing weboldal üzlet facebook

2017.03.19. vasárnap 17:27 Konrad

church-window-511751_640.jpg

Amikor egy kisvállalkozás online marketingre adja a fejét, akkor jellemzően ezeket a dolgokat fogja csinálni:

  • weboldal
  • keresőhirdetés
  • Facebook

Ezek a biztos pontok. Aztán persze a lehetőségekhez képest ez néha bővül pár elemmel, pl. hírlevéllel, bloggal, esetleg Instagram használattal (a Twitter vagy az ETARGET már említés szintjén sem jelenik meg). Így tehát elmondhatjuk: ha valaki a kisvállalkozások körében szeretne hatékony marketinget, akkor annak meg kell tanulnia, milyen a jó (és olcsó!) weboldal, hogyan kell a Google-ben hirdetni, és milyen egy jó Facebook oldal. Ha valaki ezt tudja, akkor akár már sikeres is lehet.

A baj az, hogy jellemzően nem azért ez a szentháromság, mert tényleg erre van szükség, hanem mert ezeket az eszközöket ismerik csak a cégek, cégvezetők. Ezeket ismerik, mert "mindenki ezt használja", és ezeket ismerik, mert nem látnak alternatívát. És ebben azért van is némi igazság.

Mert gondoljuk végig: van más olyan szolgáltatás, mint a Facebook, amin keresztül bő 5 millió magyart el lehet érni? Van másik kereső, amit használnak az emberek? (Igen, a Youtube, de nem arra...) És el tudnak képzelni a cégek a weblapukon kívül más jellegű állandó jelenlétet a neten? A válasz ezekre jellemzően az, hogy nem, nincs látható alternatíva. Persze lehet ügyesnek lenni, de ahhoz vagy nagyon komoly piacismeret, vagy sok pénz kell. És akkor sem lehet kikerülni mondjuk a Google keresőt.

A gond nem is az, hogy eszközoldalról közelítenek a cégek, hanem az, ami ebből következik: nem azért használják ezeket, mert ez kell, hanem mert nem tudják, hogy van esetleg más. Vagyis valójában ha kell, ha nem használják ezeket az eszközöket. Mert ami nem történik meg, az a tervezés. És emiatt fel sem tesznek olyan kérdéseket, amelyek segítenének dönteni arról, hogy mennyire megoldás ez a szenthármasság.

A kérdések persze nem egyszerűek. Az a baj ezzel a marketingnek nevezett dologgal, hogy van egy hatalmas világ a sablonokon túl. Ez a hatalmas világ a testre szabott feladatok világa, ami pedig a testet meghatározza, az elsősorban a célok és a lehetőségek.

De a szentháromság működik. Igaz, ez így nem marketing, csak reklám, de az esetek jelentős részében bevételeket termel. És kell-e ennél több egy kisvállalkozásnak?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5612351215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.