Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Aser Tzuiko: www.youtube.com/watch?v=Rkm8nVmcmQE (2017.07.17. 15:42) Én egy széket akarok venni
  • Bognár L: Gondolom, az sem volna rossz, ha a keresőben rá is találnál a megfelelő székárusra. Vagyis az sem ... (2017.07.14. 15:52) Én egy széket akarok venni
  • dni: Herman Miller Aeron. Hozzám használtan került egy ilyen szék, napi 8-10 kényelmesen hátfájdalmak n... (2017.07.14. 06:18) Én egy széket akarok venni
  • hullajelölt88: @Wabbit: próbáltál fészbúkra, ugyanarról a gépről, több példányban regisztrálni? A másodikhoz már ... (2017.05.17. 07:11) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Wabbit: Nem vagyok feltétlen híve sem a marketing szakmának sem annak, ahogy ez jelenleg uralja, mondhatni... (2017.05.17. 06:22) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (91) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1108) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (247) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (237) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az ideális brief hét eleme

Címkék: onlinemarketing üzlet

2017.06.16. péntek 15:45 Konrad

library-585002_640.jpg

A munkánknak van egy nagyon izgalmas és nagyon felfokozott része: amikor átveszünk egy céget, és elkezdünk dolgozni. Átvesszük, mert általában már van valamilyen marketing tevékenysége, és első lépésben azt kell folytatni. Átvesszük, mert átvesszük a Google AdWords fiók kezelését, a Facebook oldal tartalomfeltöltését, moderálását.

Az ilyen folyamat mindig eltart pár napig, és utána még néha hetekig, amíg összerázódunk az új ügyféllel. Persze, minél alaposabb, minél közlékenyebb az ügyfél, annál jobb. Vagyis ha jó brief-et kapunk a feladatra, akkor az már fél siker. Persze mi a jó brief?

Főiskolán és képzéseken is tanítom, milyen az ideális brief. Ideális, de olyat sosem kapunk. Van benne leírás a cégről, a piacról, a kreatív elképzelésről, a célról, a célcsoportról, az eszközökről stb. Elvileg ez egy jó hosszú anyag. Gyakorlatilag? Kaptam már brief-et sms hosszúságban.

Most az a pozitív és meglepő élményünk volt, hogy az egyik új ügyfelünk tényleg komolyan vette a feladatát, és írt egy alapos brief-et. 9 oldalas az egész anyag, és tényleg használható is. Releváns, értelmes, összeszedett és jól használható.

Ez az anyag nemcsak azért jó, mert így nagyon gyorsan képbe kerültünk, de a kollégákat is felvillanyozta: ez igen, ez a cég tényleg komolyan gondolja azt, amit csinál! Ez a brief, ez a leírás adott egy plusz motivációt a csapatunknak.

Azt hiszem, ez így nagyon jó indítás!

De mi is van ebben a brief-ben?

  1. Leírás a cégről, leírás a tevékenységről, amiben együtt kell dolgozni.
  2. Leírás az eddigi tapasztalatokról.
  3. A folyamatok bemutatása.
  4. A célok megfogalmazása.
  5. A célcsoportok bemutatása.
  6. Az eddigi eredmények bemutatása.
  7. Az elvárások pontos és mérhető megfogalmazása.

Innen már el lehet indulni. Ez a hét pont ad nekünk egy olyan alapot, ami után az alábbi négy lépést végezzük el:

  1. Hozzáférések átvétele
  2. Statisztikák elemzése
  3. Marketing stratégia felállítása
  4. Taktikai lépések megtervezése

Lesz dolgunk, bőven. De pont ehhez értünk. És most ráadásul lelkesek is vagyunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1812591835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.