Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (108) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (353) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1118) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (251) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Gondolkodj stratégiában

Címkék: onlinemarketing előadás

2017.10.19. csütörtök 17:23 Konrad

22104779_1937089333229880_4421898549765411372_o.jpg

Október elején volt az első e-Trend konferencia, ahol tartottam egy előadást arról, milyen hibákat látok a hazai cégeknél. Ezt az ajánlót írtam:

Számos cégnek segítettünk az elmúlt 12 évben az online kommunikáció területén, így láttunk és látunk sok jó és sajnos legalább ennyi, ha nem több rossz példát is, hogyan érdemes és hogyan nem jelen lenni az interneten. A legnagyobb problémát a tervezés területén látjuk.

Az online eszközök egyszerű elérhetősége, a hirdetési megoldások nagy száma könnyen csábít meggondolatlan, átgondolatlan hirdetésekre. Eközben nem kerül megfogalmazásra a pontos cél, nem ismert a pontos célcsoport, nem lehet tudni, merre érdemes haladni. Az előadásomban példákat hozok arra, mit jelent a stratégiában történő gondolkozás, és bemutatom azokat a jellemző hibákat, amelyekbe bele szoktunk futni.

És íme az előadás:

Bár csupa olyanról beszéltem az előadásban, amiről a blogon is szoktam írni, azért összeszedtem vázlatosan, miről is beszéltem.

A 2. slide-on a lehetséges marketing célokról beszéltem, és arról, hogy nem lesz sikeres az a vállalkozás, amelyik nem tudja eldönteni, mi is pontosan a célja.

A 3. slide-on bemutattam azokat a hirdetési megoldásokat, amelyeket egyfajta kötelező táncokként a kkv-k előszeretettel használnak.

A 4. slide arról szól, miért nem lesz jó sok cég marketingje: mi az, ami hiányzik.

Az 5. slide a tévedésekről szól. Arról, hogy ha nincs megfelelő felkészülés, kutatás, akkor milyen hibás tények alapján próbálunk dönteni.

A 6. slide arról szól, milyen információkra lenne szükségünk ahhoz, hogy tudjunk tervezni.

A 7. slide olyan tipikus hibákat sorol fel, amikkel nap mint nap találkozunk...

A 8. slide az előttünk álló feladatokat mutatja be.

A 9. slide-on pedig a következtetéseim olvashatóak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5413029648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.