Ma reggel 10 órakor hivatalosan is elindult a régi-új Zoom.hu próbaüzeme, vagy ahogy a főszerkesztő írja: próbaszáma. Számomra utoljára talán a 444.hu volt ennyire várt és ennyire izgalmas online médiaesemény, mint most ez. (Propagandaoldalak indultak persze azóta is, de azokat nem tudnám újságnak…
Zoom.hu (re)start
Címkék: ajánló
2017.07.20. csütörtök 12:00 Konrad
Szólj hozzá!
Amiben vezetünk az EU-ban
Címkék: statisztika onlinemarketing facebook
2017.07.20. csütörtök 09:52 Konrad
Gondolom nemcsak nekem tűnik fel, hogy az utóbbi egy-két évben mennyire eltolódott az online jelenlét a Facebook irányába. Lassan ott tartunk, hogy nemcsak akkor kötelező elem, ha B2C piacon vagyunk, de egyre több B2B cél is elérhető itt. De vajon mi ennek az oka? És miért nem látunk erre más…
Szólj hozzá!
A három lehetséges marketing cél
Címkék: onlinemarketing üzlet
2017.07.19. szerda 10:03 Konrad
A célok kitűzésének a fontosságáról már többször is írtam. Érdemes azért átismételni: marketinges folyamatot nem lehet cél nélkül elindítani a célnak olyannak kell lennie, ami elérhető és mérhető a célt kössük időtartamhoz legyen kellően konkrét legyen releváns, vagyis olyan, ami tényleg…
Szólj hozzá!
Van egy csapat
Címkék: gépház üzlet
2017.07.18. kedd 20:02 Konrad
Kell egy csapat. Minarik Ede ezt jól látta, pontosan tudta, miért. Mert csapat nélkül nem működik. Amikor belevágtam a tanácsadói létbe, akkor igazi egyszemélyes céget csináltam. Ennek lassan 12 éve, így volt szerencsém ebben a 12 évben megtapasztalni sok változást. Cégen belül, és cégen kívül is.…
Szólj hozzá!
A marketing nem konfekció
Címkék: onlinemarketing kreatív üzlet
2017.07.17. hétfő 18:05 Konrad
A jó marketinges képes elvonatkoztatni. A jó marketinges nem magából indul ki. A jó marketinges nemcsak megérti, hogy nem ő a célcsoport, de ezt a munkája során is figyelembe veszi. Nem tudom elégszer elmondani a fentieket. De van még egy dolog, amire képes a jó marketinges: képes arra, hogy ne…
Utolsó kommentek